مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی متری

آیا آیفون ۷ به همراه مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی متری عرضه خواهد شد؟

گروه Deutsche Bank با بررسی شایعات و مسیر تکاملی بازار تلفن‌های هوشمند، اقدام به ارائه نظریه‌هایی درباره آیفون ۷ (iPhone 7)، نسل آینده تلفن همراه کمپانی اپل نموده‌اند. در این میان آنچه بیش از همه مورد توجه تحلیل گران آلمانی درباره آیفون ۷ واقع شده، درگاه لایتنینگ و نحوه بهره‌گیری از اسمارت‌فون برای پخش موسیقی در حالت اتصال هدفون به آن است که گویا یک مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه آیفون 7 عرضه خواهد شد.
طبق روال چند سال اخیر، احتمالا اپل در پاییز سال جازی از دو مدل آیفون ۷ با نمایشگرهای ۵.۵ و ۴.۷ اینچی رونمایی خواهد کرد. به گفته تیم تحلیل‌کننده آلمانی بر روی این دو تلفن هوشمند اثری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده نخواهد شد و البته سوکت جدیدی برای اتصال هدفون به پورت لایتنینگ یا ایرپادهای وایرلس نیز به معرفی نخواهد رسید؛ بلکه اپل با تعبیه مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی متری درون جعبه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، دستگاه را به هدفون متصل خواهد ساخت. ارائه این مبدل همراه با آیفون ۷ و به‌صورت اجباری خواهد بود، چراکه اگر کاربران مجبور به خریداری نمودن مبدل به‌صورت جداگانه از فروشگاه شوند، اپل طبیعتا با سیلی از انتقادها و واکنش‌های منفی روبرو خواهد شد. گرچه استفاده از مبدل برای یک اسمارت‌فون امروزی پیشگام در صنعت تکنولوژی، کمی ابتدایی و نازیبا جلوه می‌کند.

نظریه بعدی تحلیل گران آلمانی درباره آیفون ۷، به دوربین مورد استفاده در این دیوایس می‌پردازد. آلمانی‌ها اعتقاد دارند اپل در نسل بعدی آیفون از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد که از قابلیت بزرگنمایی تکامل یافته‌ای برخوردار است. در رندرهای منتشر شده از آیفون ۷ دوربین دوگانه به‌وضوح قابل مشاهده است اما قابلیت زوم این ماژول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این وجود، تصاویر دیگری مبنی بر استفاده از دوربین معمولی در فضای مجازی پخش شده‌اند و همچنان نمی‌توان با اطمینان درباره نوع دوربین به کار رفته در آیفون ۷ سخنی به میان آورد.

در کنار تمامی احتمالات، آنچه در مورد پرچمدار آتی اهالی کوپرتینو قطعی خواهد بود، تجهیز دوربین آن به لنزی عریض‌تر و بزرگ‌تر است و تکنولوژی تثبیت بصری تصاویر (OIS) نیز به بهبود کیفیت عکس‌های ثبت شده کمک خواهد نمود. جالب است بدانید نسخه ۴.۷ اینچی آیفون ۶ از الگوریتم نرم‌افزاری OIS بهره می‌برد و اینک استفاده از سخت‌افزار OIS در آیفون ۴.۷ اینچی، امری بعید به نظر می‌رسد.

از سایر موضوعاتی که توسط تحلیل گران آلمانی درباره آیفون ۷ مطرح شده‌اند، می‌توان به اسپیکرهای استریو، مقاومت در برابر نفوذ آب و کنترل تمام لمسی دکمه Home اشاره کرد. ژرمن‌ها اذعان دارند این تغییرات در میان مردم از اعتبار زیادی برخوردار نخواهد بود و سهام بورس کمپانی اپل را با نزول همراه خواهد کرد. مهم‌ترین رقیب آیفون ۷، سامسونگ گلکسی اس۷ (Samsung Galaxy S7) محسوب می‌شود که طبق برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت آینده‌نگرانه کره‌ای‌ها روانه بازار شده و تاکنون از میزان فروش قابل قبولی برخوردار شده است. بایستی تا پاییز سال جاری صبر کنیم تا میزان درستی گفته‌های تحلیل گران آلمانی درباره آیفون ۷ مشخص شود.

نظر خود را در مورد وجود یک مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی متری داخل جعبه آیفون 7 با ما در میان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*