عرضه آیفون 7

عرضه آیفون 7 در اواسط سپتامبر انجام خواهد شد

عرضه آیفون 7 در اواسط سپتامبر صورت می‌گیرد. از زمان عرضه آیفون 5 در سال 2012، اپل همواره آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر (به‌جز گوشی iPhone SE که یک عرضه نامتعارف برای شرکت کوپرتینویی به‌حساب می‌آید) راه‌اندازی کرده است. پس هیچ جای تعجبی نخواهد بود که دو مدل جدید آیفون 4.7 اینچی و 5.5 اینچی امسال اپل نیز بخواهد در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) در دسترس قرار گیرد.

بر اساس گفته‌های اوان بلاس (با اکانت معروف توئیتری evleaks@) که معمولا بسیاری از توئیت‌های او قابل اعتماد بوده، عرضه آیفون 7 با شروع هفته از 12 سپتامبر آغاز خواهد شد. از آنجا که معمولا اپل بسیار دوست داشته تا در روز جمعه فروش آیفون‌های خود را آغاز کند، ما احتمال می‌دهیم که 16 سپتامبر (جمعه، 26 شهریور ماه) همان روز وعده داده شده برای انتشار اپل آیفون 7 باشد. البته هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی تائید نشده و این تنها یک پیش بینی دقیق از زمان عرضه آیفون 7 خواهد بود.

بر اساس گفته‌های اوان بلاس عرضه آیفون 7 در اواسط سپتامبر انجام می‌شود

هرچند اوان بلاس هنگامی‌که از آیفون بعدی اپل نام می‌بردی هیچ اسمی از iPhone 7 نبرده است؛ شاید به ‌دلیل آن‌که اپل ممکن است امسال نام دیگری برای آیفون جدید خود در نظر گرفته باشد. کوپرتینویی‌ها شاید قصد داشته باشند از چیزی مانند iPhone 6x (که x می‌تواند هر چیزی باشد) به‌جای اپل iPhone 7 استفاده کنند. گفته می‌شود که آیفون مدل 2016 اپل چندان تفاوتی با iPhone 6s و 6s plus سال گذشته‌ی این کمپانی نداشته و تغییرات عمده در آیفون 2017 دیده خواهد شد. نسل جدیدی که با تغییرات عمده‌ای در طراحی همراه شده و ویژگی‌های بالایی را دریافت خواهد کرد.

چندی پیش طراحی CAD آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به بیرون درز کرد و نشان داد که حرف‌های جدید زیادی برای گفتن وجود ندارد، زبان کلی طراحی همان است که در نسل قبلی آیفون در سال گذشته دیده می‌شد.

عرضه آیفون 7

توجه: تصویر شاخص بالا از ویدئویی گرفته شده که گفته می‌شود یک کپی دقیق از طراحی اپل آیفون 7 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام شما مطمن هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که اواسط سپتامر یعنی شهریور خودمون میاد بازار؟