گوشی هوشمند نکسوس مارلین

تصویر واقعی از گوشی هوشمند نکسوس مارلین منتشر شد

یک تصویر زنده از گوشی هوشمند نکسوس مارلین مجددا گوگل را در راس خبرها قرار داد. گوشی جدید غول مانتین ویو در حال اجرای اندروید نوقا به نمایش درآمده است. در 6 سال گذشته گوگل هرساله یک نسخه جدید از اندروید را منتشر کرده و به همراه آن حداقل یک گوشی هوشمند نکسوسی نیز از راه رسیده است.

چند ماه قبل غول موتورهای جستجو از جدیدترین و شیرین‌ترین سیستم‌عامل تلفن همراه خود – اندروید 7.0 Nougat – رونمایی کرد و این در حالی است که کمپانی مانتین ویو امسال تقریبا در بخش سخت‌افزاری، نسبتا آرام به نظر می‌رسید. امسال نیز از شواهد این‌گونه پیداست که گوگل حداقل تا پایان امسال یک گوشی هوشمند Nexus نیز روانه بازار خواهد کرد. این دستگاه پررمز و راز، گوشی هوشمند نکسوس مارلین است که در اوایل امروز، اولین تصویر از زندگی واقعی آن در فضای آنلاین خبرساز شد.

اولین تصویر زنده از گوشی هوشمند نکسوس مارلین زندگی واقعی این دستگاه را به نمایش درآورد

در این چند ماه گذشته، شایعات منتشر شده پیرامون گوشی هوشمند نکسوس مارلین کاملا متغیر و شناور بوده است. هیچ تصویر زنده‌ای از این دستگاه به بیرون درز نکرده بود؛ اما امروز همه‌چیز تغییر کرد. تصویر یک نمونه اولیه از نکسوس Marlin گوگل، ساخته شده توسط اچ تی سی که برای مشخص نشدن طراحی واقعی آن توسط یک محافظ پوشیده شده بود، در فضای مجازی خودنمایی کرده و مشخصاتی از آن را به تصویر کشید. در این تصویر گوشی Nexus مارلین با سیستم‌عامل اندروید نوقا به نمایش درآمده و منبع خبری این تصویر اضافه می‌کند که این دستگاه به 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده است. این منبع همچنین سنسور اثرانگشت قرار گرفته در پنل پشتی آن را شبیه به گوشی HTC 10 توصیف کرده و تائید می‌کند که هیچ برآمدگی دوربینی در آن وجود ندارد و ماژول دوربین به‌خوبی با سطح پشتی گوشی همتراز شده است.

گوشی هوشمند نکسوس مارلین

شایعات منتشر شده‌ی قبلی حاکی از آن بود که گوشی HTC نکسوس مارلین با مشخصات یک دستگاه بالا رده تولید خواهد شد. در این منابع، مشخصات گوشی نکسوس مارلین این‌گونه عنوان شده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود. جدیدترین چیپست ساخته شده‌ی کوالکام، تراشه اسنپدراگون 821 در آن قدرت‌نمایی خواهد کرد. 4 گیگابایت رم داشته و از یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی نیروی خود را تامین خواهد کرد. از دیگر شایعات گفته شده درباره مشخصات نکسوس Marlin می‌توان به یک دوربین 12 مگاپیکسلی رو به عقب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

در هیچ جایی به این نکته اشاره نشده که اسمارت فون Nexus Marlin تنها گوشی هوشمند گوگل بوده که امسال به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. دومین گوشی نکسوس ساخته شده توسط HTC که با نام نکسوس Sailfish معرفی خواهد شد، تقریبا از همان مشخصات سخت‌افزاری مارلین برخوردار شده؛ اما گفته می‌شود که از یک نمایشگر کوچک‌تر 5 اینچی بهره‌ خواهد برد. در حال حاضر هیچ زمان دقیقی از انتشار گوشی‌های هوشمند نکسوس 2016 وجود ندارد. برخی منابع معتقدند که گوگل این دو دستگاه را در سپتامبر راه‌اندازی خواهد کرد و برخی دیگر به ماه نوامبر اشاره دارند؛ اما هرچه که باشد تمامی کاربران می‌دانند که گوگل امسال دو گوشی جدید نکسوسی معرفی کرده و آن را به دوستداران خود پیشکش خواهد کرد؛ البته هنوز هیچ قیمت‌گذاری برای این پیشکش‌ها عنوان نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*