محافظ گوریلا گلس ۵

اولین ملاقات با محافظ گوریلا گلس ۵ در گلکسی نوت جدید و آیفون ٧ (شایعه)

روز گذشته محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۵ رونمایی شد. این اتفاق درست دو هفته قبل از رونمایی رسمی سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود گلکسی نوت ٧ اتفاق می‌افتد تا شایعه‌ی استفاده این محصول از نسل جدید محافظ صفحه نمایش شرکت کورنینگ بیش از پیش به گوش برسد. حتی به گفته مطبوعات کره‌ای احتمال حضور این محافظ در آیفون ٧ اپل نیز کم نخواهد بود.

از زمانی که کمپانی کورنینگ نسل جدید محافظ صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند به نام گوریلا گلس 6 را در روز گذشته رونمایی کند همواره یک فکر ذهن ما را درگیر خودش کرده است. در کنفرانس مطبوعاتی کورنینگ عنوان شد که گوریلا گلس ۵ به مرحله بهره‌برداری تجاری رسیده است و انتظار می‌رود که محصولات پیش رو از سوی برندهای بزرگ جهانی از این تکنولوژی بهره‌مند باشند. به نظر شما این به چه معنی خواهد بود؟ آیا این محافظ صفحه‌ی مدرن و بدون شک با کیفیت تا اواسط ماه آگوست و یا ماه سپتامبر واجد شرایط فروش خواهد بود؟

رسانه‌های کره: گلکسی نوت ٧ نخستین میزبان گوریلا گلس ۵

در حال حاضر دو تلفن هوشمند بزرگ دنیا به نام‌های گلکسی نوت ٧ (Samsung Galaxy Note 7) و آیفون ٧ (Apple iPhone 7) معرفی نشده‌اند و انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک برای نخستین بار آن‌ها را از نزدیک لمس کنیم. علاوه بر آن گوریلا گلس ۵ می‌تواند صفحه نمایش محصول شما را از هر زمان دیگری نسبت به گذشته مقاوم‌تر سازد و با توجه به گران قیمت بودن این محصولات نظیر صفحه نمایش خمیده ۵.٧ اینچی فوق‌العاده گران گلکسی نوت ٧، این گزینه می‌تواند بهترین انتخاب برای سامسونگ در خصوص محافظت از آن باشد. بر همین اساس است که یک نشریه کره‌ای ادعا می‌کند دو پرچم‌دار آینده سامسونگ و اپل به گوریلا گلس ۵ (Corning Gorilla Glass 5) تجهیز خواهند شد.

محافظ گوریلا گلس ۵

هرچند که ترجمه از این نشریه کره‌ای کار سختی بود اما ظاهراً جمله‌ی ” گوریلا گلکسی ۵ را می‌توانید برای نخستین بار همراه با گلکسی نوت در تاریخ ٧ آگوست در بازار ببینید” کاملاً در این مقاله مشخص است. جالب اینجاست که گلکسی نوت ٧ در تاریخ دوم آگوست رونمایی می‌شود و به نظر می‌رسد که این مقاله ناخواسته زمان عرضه رسمی این فبلت غول پیکر را نیز افشا کرده است.

هنگامی که کورنینگ از نسل گذشته این محافظه صفحه (گوریلا گلس 4) رونمایی کرد و گفت که آن برای مقاومت در برابر سقوط به زمین از حدود فاصله 3 فوتی در بتن و یا هر سطح دیگری طراحی شده است، تلفن هوشمند گلکسی آلفا سامسونگ نخستین محصولی بود که میزبانی از این محافظ را بر عهده گرفته بود. هنوز هیچ چیزی اعلام نشده که آیا سامسونگ قصد سرمایه گذاری بر روی محافظ جدید صفحه نمایش شرکت کورنینگ را خواهد داشت یا خیر؛ اما رونمایی از محافظ گوریلا گلکسی ۵ درست دو هفته قبل از رونمایی گلکسی نوت ٧ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) می‌تواند پالس‌های مثبتی را در این مورد به سمت ما بفرستد.

محافظ گوریلا گلس ۵

این محافظ صفحه قادر است از صفحه نمایش محصول شما در هنگام سقوط مستقیم از فاصله 1.6 متری یا بیش از ۵ فوت بر روی سطح بتن مقاومت کند. از آنجایی که برای جایگزین کردن صفحه نمایش گلکسی اس ٧ اج سامسونگ (که به احتمال زیاد صفحه‌ای شبیه به آن را در گلکسی نوت ٧ خواهیم دید) هزینه‌‌ی 300 دلاری را به گردن شما می‌اندازد، می‌توانیم به این قضیه فکر کنیم که سامسونگ برای محافظت از صفحه این محصول گزینه‌ی بسیار مقاومی را در اختیار مصرف کنندگانش قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*