لپ تاپ مجهز به ارتباطات 4G

آیا لنوو قصد دارد ماه آینده از لپ تاپ مجهز به ارتباطات 4G رونمایی کند؟

همان‌طور که مطلع هستید اپل به‌تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که طبق آن قصد دارد مک بوک مجهز به ارتباطات 4G بسازد. گویا این موضوع سازندگان دیگر مانند لنوو را نیز به تکاپو انداخته و به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک باید شاهد عرضه‌ی لپ تاپ مجهز به ارتباطات 4G باشیم.

پیرو آنچه در مقدمه خواندید به نظر می‌رسد کمپانی لنوو قصد دارد تا دو ماه دیگر لپ تاپ مجهز به ارتباطات 4G عرضه کند تا بتواند در بازار جهانی سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد. گویا آنتن‌های مورد نیز برای ارتباطات 4G نیز بر روی بدنه‌ی این لپ تاپ تعبیه شده است تا کاربر بتواند از هرجایی که خواست به اینترنت متصل شده و در فضای مجازی به گشت و گذار پرداخته، ایمیل خود را چک کرده و همچنین از گفتگوی با دوستانش لذت ببرد.

اگر اهل استفاده از گجت‌ها باشید حتما از این موضوع آگاه هستید که در حال حاضر می‌شود با گوشی‌ها، تبلت‌ها و دیگر دیوایس‌هایی که امکان اتصال سیم کارت وجود دارد از شبکه‌ی موبایل بهره برد؛ اما برای استفاده از این سرویس در لپ تاپ باید از هات اسپات وای فای بهره برد که گویا با عرضه‌ی لپ تاپ مجهز به ارتباطات 4G دیگر کاربران دغدغه‌ای در اتصال به شبکه‌ی موبایل نخواهند داشت.

یکی از کارکنان کمپانی لنوو اعلام کرده که لنوو محصولات جدیدی که نوت بوک‌های مجهز به ارتباطات 4G LTE شامل آنها می‌شود آماده کرده تا در دو ماه آینده به بازار عرضه کند. جالب است بدانید که لنوو اصولا محصولاتی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت می‌سازد و این یک خبر فوق العاده برای کاربرانی است که علاقه به خرید چنین محصولی را دارند.

طبیعتا عرضه‌ و استفاده از چنین محصولی می‌تواند برای کاربران خوشایند باشد زیرا از شر مودم‌ها و یا به اشتراک گذاشتن اینترنت موبایل یا تبلت خود با لپ تابشان راحت خواهند شد و می‌توانند مستقیما به اینترنت دسترسی داشته باشند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا علاقه به خرید چنین محصولی را دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*