مشخصات بلک بری هامبورگ

مشخصات بلک بری هامبورگ در FCC دیده شد

مشخصات بلک بری هامبورگ (Blackberry Hamburg) از طریق اسناد منتشر شده در تاییدیه این گوشی از سازمان FCC آمریکا فاش شد. بر اساس این تأییدیه ، گوشی بلک بری هامبورگ به 3 گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 615 و یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی مجهز است.

صحبت این روزهای علاقه‌مندان برند بلک بری در کوچه و خیابان، در ارتباط با دستگاه جدید و در دست تولید این شرکت، هندست بلک بری هامبورگ است. تا در گذشته تصاویری از این هندست را که به بیرون درز پیدا کرده‌اند دیده‌ایم نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند آماده‌ی عرضه در ایالات متحده و همچنین کسب محبوبیت مناسبی خواهد بود.

حال مشخصات بلک بری هامبورگ در FCC نمایان شده و این مشخصات شنیده‌های ماه گذشته‌ی ما را مبنی بر تولید آن توسط شرکت TCL تأیید می‌کند. این شرکت همکاری‌هایی را با کمپانی بلک بری آغاز کرده است که بر مبنای آن وظیفه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند این شرکت با برند خود بلک بری را در دستور کار خود می‌بیند.

هرچند که ما مطمئن نیستیم که بلک بری تنها مالک نام این محصول است و می‌تواند به نوعی همکاری دو جانبه برای تولید این محصول را در بر گیرد. بنابراین داستان مایکروسافت و نوکیا بین بلک بری و تی سی ال دوباره تکرار نخواهد شد و گوشی بلک بری هامبورگ (Blackberry Hamburg) را باید محصول مشترک این دو شرکت دانست.

مشخصات بلک بری هامبورگ

مشخصات بلک بری هامبورگ (Blackberry Hamburg)

با توجه به مشخصات به بیرون درز کرده هندست بلک بری هامبورگ یک گوشی کاملاً بالا رده به حساب نمی‌آید. در واقع این محصول با توجه به وجود یک صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD، یک پردازنده اسنپدراگون 615، سه گیگابایت ظرفیت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند در طبقه بندی این محصولات، یک گوشی میان رده رو به بالا قرار خواهد گرفت. علاوه بر این‌ها هندست بلک بری هامبورگ از دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی در دو بخش پشتی و جلویی خود برخوردار است که در حال حاضر مشخص نیست از چه سنسوری بهره می‌برد.

احتمال عرضه بلک بری هامبورگ مبتنی بر سیستم عامل بلک بری

از آن جایی که بلک بری به تازگی به سیستم عامل اندروید عظیمت کرده است، این امکان خیلی زیاد است که موبایل بلک بری هامبورگ (Blackberry Hamburg) نیز از چنین پلتفرم مشابهی بهره ببرد. اما نمی‌توان به صورت قطعی در این مورد اظهار نظر کرد؛ چرا که مدیران ارشد این شرکت اعلام کرده بودند هنوز هم این امکان وجود دارد تا محصولات جدیدی را مبتنی بر سیستم عامل بلک بری روانه بازار کنند. به هر حال «جان چن» مدیر عامل این کمپانی آمریکایی اوایل هفته گذشته طی یک مصاحبه اعلام کرده بود که از این محصول در هفته‌ی آینده رونمایی خواهد شد. بنابراین می‌توانیم انتظار درز اطلاعات بیشتری را تا قبل از رونمایی رسمی از این تلفن هوشمند داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*