هدست واقعیت مجازی سامسونگ ادیسه

« سامسونگ ادیسه » نام احتمالی هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ

سامسونگ یک نام تجاری جدید به نام « سامسونگ ادیسه » (Samsung Odyssey) را به ثبت رسانده است. با توجه به علامت تجاری که در زیر قابل مشاهده است، نام VR نیز به چشم می‌خورد که می‌تواند اهداف این نام تجاری را به سمت دنیای واقعیت مجازی سوق دهد. تحلیلگران معتقدند این نام می‌تواند مربوط به هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ باشد.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ Gear VR نام هدست واقعیت مجازی محبوب و قدرتمند ساخت کمپانی سامسونگ است. با این حال تنها نقطه ضعف این محصول، نیازمندی کاربران به تلفن‌های هوشمند بالا رده سامسونگ برای استفاده از آن است که به‌طور قابل توجهی قابلیت‌های آن را محدود می‌کند. حال به نظر شما این کمپانی می‌تواند در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی مستقل برای رقابت با «اچ تی سی وایو» و «اوکولوس ریفت» باشد؟

به لطف ثبت علامت تجاری اخیر، به نظر می‌رسد که سامسونگ به دنبال عرضه محصولی با نام سامسونگ ادیسه (Odyssey) است. هنوز هیچ چیزی از این نام مشخص نیست اما می‌دانیم که سامسونگ این نام را برای محصولی در نظر گرفته است. اگر به علامت تجاری زیر دقت کنید کلمه‌ی VR به‌وضوح دیده می‌شود که بدون شک آن را مربوط به محصولی از جنس واقعیت مجازی محدود می‌کند.

هدست واقعیت مجازی سامسونگ ادیسه

هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ ادیسه به جمع بزرگان می‌پیوندد؟

حال این احتمال وجود دارد که سامسونگ ادیسه (Samsung Odyssey) نسل جدید هدست‌های گیر وی‌آر باشد تا بتوانند مصرف کنندگان سایر تلفن‌های هوشمند غیر سامسونگی نیز از آن بهره‌مند شود. بنابراین نباید تعجب کنید که اگر سامسونگ یک هدست واقعیت مجازی مستقل را ارائه کند. با فرض اینکه چنین حدس و گمانی درست است، سامسونگ می‌تواند به رقابت جذاب بین هدست‌های قدرتمند دنیا نظیر اچ تی سی وایو و اوکولوس ریفت خود را نیز تحمیل کند.

ما در حال حاضر هدست‌هایی نظیر ریفت، وایو و در آینده‌ای نزدیک پلی استیشن وی آر را خواهیم داشت. این بدان معنا است که سامسونگ برای رقابت با این محصولات در ماه‌های آینده برنامه ریزی‌هایی را انجام داده است. بدون شک طی هفته‌های آینده اطلاعات جدیدی از این سامسونگ ادیسه منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*