آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز

آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز: اضافه شدن لول‌های جدید

آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز نیز عرضه شد؛ البته این آپدیت را بیشتر می‌شود یک به‌روزرسانی ساده و کوچک خواند تا یک تغییر بزرگ و اساسی. برطرف شدن باگ‌ها و همچنین اضافه شدن لول‌های جدید از تغییرات اصلی این آپدیت محسوب ‌می‌شود.

آپدیت مهر ماه منتشر شد، بر روی لینک زیر کلیک کنید

آپدیت کلش آف کلنز (Clash Of Clans 8.551.4) 21 مهر 95

همان‌طور که در مقدمه خواندید آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز نیز عرضه شده و باید گفت که تغییرات کمی شامل این مینی آپدیت می‌شود؛ البته طبق آنچه در فروم رسمی این بازی آمده است گویا سرورهای قدیمی نیز با سرورهای جدید تعویض شده‌اند تا کاربران بتوانند از اجرای بازی لذت برده و مشکل قطع و وصلی یا کاهش سرعت و لگ نداشته باشند.

هنوز لیست دقیقی از باگ‌ها و مشکلاتی که برطرف شده‌اند منتشر نگشته است؛ اما آنچه بعد از رفتن به محیط بازی مشاهده خواهید کرد اجازه‌ی ارتقای ساختمان دفاعی آرچر تاور (Archer Tower) و همچنین ارتقای لول جاینت (Giant) است که صد البته اجازه می‌دهد گیم پلی بازی دستخوش تغییراتی شود.

آرچر تاور یکی از ساختمان‌های دفاعی کلیدی‌ بازی محسوب می‌شود البته بسته به نوع استراتژی و چیدن نقشه‌ی شما می‌تواند در دفاع از منابع شما نقش کلیدی را ایفا کند. جاینت نیز در مبارزه و تخریب دیوارها و ساختمان‌های دفاعی ارزش بالایی دارد. هرچند اینکه آیا اضافه شدن لول برای ارتقای سطح موارد ذکر شده که در آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز به بازی اضافه گشته است برای طرفداران خوشایند خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رفت که سوپرسل آپدیت بهتری را برای بازی در نظر بگیرد و امکانات بیشتری به بازی محبوب کلش آف کلنز اضافه شود که تاکنون هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ویدیوی تغییرات جدید در آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز

آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز

درصورتی‌که پس از انتشار آپدیت تیر ماه کلش آف کلنز وارد بازی شده و آن را تست کرده‌اید نظر خود را در مورد تغییرات هرچند کم بازی با ما در میان قرار دهید و بگویید که آیا از تغییرات اندک بازی راضی هستید یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام من قبل از هرچیز به کلش اف کلانز تبریک میگم که بعدازاین که دراپ دیت قبلی نیروهای بیبی دراگون وماینر رو افزود حداقل نصف بازیکنان خود رو ازدست داد اما میشه گفت هنورهم بااین حال خیلی از بازیکنان بازهم به بازی کردن این بازی می پردازند اما شاید بااین نیمه اپ دیت که درتیرماه اومده ولول جدید ارچرتاور وجاینت اورده یه کم دوباره به جزب بازیکن کمک کنه باتشکر ازهمه که مطاب من رو خوندن

  2. سلام ممنون بابت پست خوبتون.
    نظره خاصی ندارم ولی کلا جاینت و ارچر تاور واقعا نیاز بود خیلی وقت بود تغییری نداشتن ولی انتظار داشتم اکس بو هم اپدیت میشد.

  3. برای من که تاون هال 9 هستم تغییری انجام نگرفته اصلا.