گوشی هوشمند جدید بلک‌بری

بلک بری هفته آینده درباره گوشی جدید خود اطلاعات تازه‌ای منتشر خواهد کرد

مدتی است که خبر‌های مختلفی درباره گوشی هوشمند جدید بلک‌بری منتشر می‌شود. گزارش اخیر نشان می‌دهد آن‌طور که انتظار می‌رفت، اولین گوشی هوشمند اندرویدی کمپانی بلک‌بری – گوشی BlackBerry Priv – عملی نخواهد شد. گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی گوشی هوشمند جدید بلک‌بری وجود داشت و پیش بینی می‌شد که تولید محصولات کلاسیک بلک‌بری به پایان خود نزدیک شده؛ اما این کمپانی هنوز از بازار گوشی‌های هوشمند کنار نکشیده است. جان چن، مدیر‌عامل کمپانی BlackBerry گفته است که درباره‌ی گوشی هوشمند جدید بلک‌بری در هفته آینده صحبت خواهد کرد.

برخی از طرفداران بلک‌بری امیدوارند که این کمپانی کانادایی در اجلاس امنیت بلک‌بری که در نیویورک برگزار می‌شود درباره گوشی جدید خود صحبت کند. جان چن مدتی پیش با مخاطب قرار دادن کاربران خود گفت: “بسیاری از مردم از من درباره‌ی گوشی‌ها سوال می‌کنند؛ اما ما چیزهای بسیار بیشتری از گوشی انجام می‌دهیم. ما در حال تبدیل شدن به یک ارائه دهنده قوی سرویس‌های خدمات حرفه‌ای هستیم.” او همچنین افزود؛ این آخرین باری است که در طی این اجلاس درباره گوشی‌های هوشمند صحبت می‌کند.

گوشی هوشمند جدید بلک‌بری در راه است و رالف پینی یکی از مدیران ارشد بلک‌بری، هفته‌ی آینده درباره آن صحبت خواهد کرد

جان چن گفت که زمان بحث درباره‌ی گوشی هوشمند جدید بلک‌بری هفته‌ی آینده خواهد بود و آن هنگام رالف پینی، مدیر ارشد عملیاتی بلک‌بری این کار را انجام خواهد داد. رالف پینی همچنین مدیر کل بخش دستگاه‌های بلک‌بری است. انتظار می‌رود که کمپانی بلک‌بری یک دستگاه اندرویدی جدید روانه بازار کند. با در نظر گرفتن وضعیت بازار این روزها، در حال حاضر منطقی نخواهد بود که یک گوشی جدید با سیستم‌عامل BB10 بخواهد در دستور کار بلک‌بری قرار گیرد. خط تولید این کمپانی نیاز دارد تا خون تازه‌ای در رگ‌هایش جاری شود و مسلما این موضوع را بلک‌بری بهتر از هرکسی می‌داند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*