اپل آیفون 7 پرو

اوان بلاس: امسال اپل آیفون 7 پرو دیده نخواهد شد

به نظر می‌رسد که امسال، اپل هیچ آیفونی با نمایشگر بزرگ‌تر از 5.5 اینچی که در گوشی آیفون 7 پلاس وجود دارد، دیده نخواهد شد. اپل آیفون 7 پرو با الهام گرفتن از آیپد پرو اپل پورت کانکتور هوشمندی در پنل پشتی خود داشته که می‌تواند از این طریق به کیبورد QWERTY متصل شود و یک دوربین دوگانه با ویژگی زوم اپتیکال در پشت آن جای گرفته است. به نظر می‌رسد که همه چیز همه چیز به‌خوبی در سر جای خود نشسته است؛ اما اوان بلاس فاش کننده‌ی مشهور خبر‌های تکنولوژی با انتشار پستی در فضای مجازی معتقد است که این سناریو امسال اتفاق نخواهد افتاد.

اوان بلاس می‌گوید که امسال انتظار می‌رود دو مدل آیفون، اپل آیفون 7 و اپل آیفون 7 پلاس با نام مستعار سونورا (Sonora) و داس پالوس (Dos Palos) وارد بازار شوند. او تلویحا به این نکته اشاره داشته که هیچ مدل آیفون سومی در کار نخواهد بود و امسال غول کوپرتینو، همین دو مدل را به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد کرد.

امسال گوشی اپل آیفون 7 پرو دیده نخواهد شد؛ این را اوان بلاس می‌گوید

دیروز تصاویری در فضای آنلاین به‌اشتراک گذاشته شد که مدعی بود این تصویر متعلق به گوشی iPhone 7، iPhone 7 Pro و iPhone 7 Plus است؛ اما تصاویر منتشر شده‌ی دیروز اشتباهاتی به‌همراه داشت که تقلبی بودن آن را ثابت کرد. در پشت هرکدام از دستگاه‌ها لوگوی S دیده می‌شد. امسال قرار نیست که هیچ مدلی با نام S به بازار عرضه شود؛ بنابراین حضور این لوگو در پشت دستگاه‌های به‌نمایش درآمده، این داستان را از همان ابتدا به زیر سوال برد. هیچ کدام از آیفون‌های امسال چنین لوگویی را با خود حمل نخواهند کرد.

اپل آیفون 7 پرو

حتی مضحک‌تر از آن، تصویری بود که نمای جلویی هر سه گوشی را به‌نمایش گذاشته بود، اگر به‌دقت به تصویر گرفته شده نگاهی بیندازید، می‌توانید ببینید که پائین دستگاه‌ها دقیقا بر روی یک خط قرار نگرفته و باعث شده تا این توهم ایجاد شود که گوشی اپل آیفون 7 پرو بزرگ‌تر از آیفون 7 پلاس است.

پس در حقیقت چه تغییراتی از گوشی iPhone 7 Plus و آیفون 7 انتظار می‌رود؟ خطوط آنتن قرار گرفته در پشت مدل‌های قبلی به لبه‌های بالا و پائینی هر دو مدل امسالی انتقال یافته است. علاوه بر آن هیچ کدام از دستگاه‌ها جک هدفون 3.5 میلی‌متری نداشته و لنز دوربین آیفون 7 بزرگ‌تر از آن چیزی است که به آن عادت کرده‌ایم. همچنین می‌دانیم که در پنل پشتی اسمارت فون آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه‌ای خواهد نشست که با ویژگی زوم اپتیکال همراه خواهد بود.

اپل کمپانی بزرگی است و محصولات آن خواه یا ناخواه در مرکز توجه بسیاری از کاربران جهان قرار می‌گیرد، این یک روال معمولی است؛ قبل از رونمایی از یک گوشی هوشمند، خبر‌ها و شایعات مختلفی پیرامون آن در گردش بوده و شایعه پراکنان زیادی نیز سعی خواهند کرد تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. پس باید تا ماه سپتامبر صبر کنیم. زمانی که کوپرتینو به‌طور رسمی محصولات جدید خود را رونمایی کند، همه چیز آشکار شده و آن هنگام است که آسیاب شایعات نیز از حرکت باز خواهد ایستاد.

اپل آیفون 7 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*