تیزرهای تبلیغاتی اوپو F1s منتشر شد

تیزرهای تبلیغاتی اوپو F1s منتشر شد؛ برادرخوانده تلفن موفق اوپو F1 در راه است

کمپانی اوپو روز گذشته تیزر تبلیغاتی جدیدی از گوشی اوپو F1s مدل آپگرید شده‌ی اوپو F1 را در شبکه‌های مجازی منتشر کرده است. این هندست با عرضه جهانی بسیار گسترده موفق شد تا رکورد فروش خیره کننده‌ای را به دست آورد و به محبوبیت عالی دست یابد. حال تمامی نگاه‌ها به مدل تازه‌تر آن است که انتظار داریم طی هفته‌ها و ماه‌های آینده آن را ببینیم.

کمپانی چینی اوپو طی ماه‌های گذشته با عرضه محصولات موفق به بازار تکنولوژی توانسته‌ است به محبوبیت و برند سازی جهانی خوبی دست پیدا کند و اینک باید اوپو را یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند بدانیم. این کمپانی چندی پیش از تلفن هوشمند اوپو F1 رونمایی کرد که پس از مدت زمان کوتاهی موفق شد به محبوبیت خوبی دست پیدا کند. اوپو F1 از نظر ظاهری بسیار عالی است و از نظر ضخامت می‌تواند با بهترین‌های بازار مانند آیفون 6 اس به رقابت بپردازد. این هندست دارای ضخامت 7.3 میلی‌متر است و از یک صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی با پنل IPS LC بهره می‌برد. در آزمایش‌های اولیه به نظر می‌رسد که این صفحه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

از مشخصات این محصول باید به یک تراشه اسنپدراگون 616، پردازنده 8 هسته‌ای، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت میکروSD، باتری 2,500 میلی‌آمپری و در رأس همه این‌ها سیستم‌عامل ColorOS مبتنی بر اندروید آب‌نبات چوبی اشاره کرد

اوپو F1s دنباله رو موفقیت نسخه اصلی خود

حال این کمپانی در نظر دارد تا نسخه‌ی جدیدی از این محصول را در ماه آینده میلادی با نام اوپو F1s روانه بازار کند. البته در این تیزر که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه و یا چیز دیگری در این مورد نشده است.

تیزرهای تبلیغاتی اوپو F1s منتشر شد

بدون شک این تلفن هوشمند زمانی در نیمه دوم سال جاری عرضه می‌شود و باید عهده دار ویژگی‌هایی از برادر بزرگ‌تر خود اوپو F1 نظیر طراحی زیبا باشد. هرچند که ما انتظار داریم اوپو F1s ویژگی‌های جذاب‌تر عکاسی، طراحی مدرن‌تر، قدرت بهره‌وری بیشتر و همچنین ویژگی‌های جدیدتری را نسبت به مدل اف 1 در خود جای داده باشد. محبوبیت جهانی مدل اف 1 موجب شده تا انتظارها از این تلفن هوشمند نیز بالا رود. بنابراین ما باید در انتظار تجربه‌ای جذاب‌تر از گذشته باشیم. مدیرعامل این کمپانی در اظهار نظر رسمی خود اعلام کرده است:

اوپو F1 آپگیرید شده به دنبال راه انداختن جریانی بزرگ است.

این کمپانی سازنده چینی ادعا می‌کند که اوپو F1 موفق شده بهترین گوشی هوشمند بین 225 الی 300 دلار بازار در بسیاری از کشورهای جهان شامل هند، اندونزی و ویتنام لقب گرفته است. بنابراین این محصول آپگرید شده نیز می‌تواند بار دیگر موفقیت‌های نسل گذشته خودش را جبران کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*