شیائومی ردمی پرو

شیائومی ردمی پرو تایید شد؛ رونمایی یک هفته دیگر

صفحه رسمی شیائومی در شبکه ویبو با انتشار یک پست تازه تأیید کرده که گوشی شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) یکی از محصولاتی خواهد بود که این شرکت چینی در تاریخ 6 مرداد ماه آن را به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. از مهم‌ترین مشخصات احتمالی این محصول باید به تراشه هلیو ایکس 25، رم 4 گیگابایتی و دوربین دوگانه پشتی اشاره کرد.

بدون شک ما و اکثر علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی همگی در انتظار 27 جولای (6 مرداد) هستیم تا رویداد خبری کمپانی چینی شیائومی را ببینیم. در این جا حدس و گمانه‌زنی‌های بسیاری وجود دارد که بسیاری از آن‌ها بر این باورند تلفن هوشمند شیائومی ردمی نوت 4 (Xiaomi Redmi Note 4) طی این مراسم رونمایی خواهد شد.

در کنار آن همچنین می‌توانیم شاهد رونمایی از نخستین نوت بوک ساخت شیائومی نیز باشیم که با توجه به شایعات فراوان حوالی این محصول، برای علاقه‌مندان به دنیای کامپیوترها می‌تواند پرده برداری از آن از جذابیت بالایی برخوردار باشد. حال این کمپانی تأیید کرده که یکی از محصولات قابل معرفی در این روز گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) خواهد بود. بله نه ردمی نوت 4 و نه ردمی 4 بلکه این محصول تنها ردمی پرو نام خواهد داشت.

شیائومی ردمی پرو

این شرکت تاپیک تازه‌ای را در وب‌سایت میکرو-بلاگینگ ویبو همراه با تیتر «ردمی پرو» (Redmi Pro) منتشر کرده و زمان آن را نیز برای تاریخ 27 جولای (6 مرداد) درست زمانی که شیائومی قصد دارد از چند محصول جدید خود رونمایی کند، قرار داده است. در واقع نام این محصول می‌تواند گویای همه چیز باشد. این در حالی است که شیائومی برای این گوشی شماره‌ای را در نظر نگرفته و تنها به پسوند پرو برای این محصول سری ردمی بسنده کرده است. بنابراین این می‌تواند خبر خوبی باشد و ما احتمالاً باید شاهد عرضه قدرتمندترین محصول سری ردمی باشیم. اگر بخواهیم به شایعات و اخباری که طی روزهای گذشته در ارتباط با محصول آینده شیائومی استناد کنیم، این می‌تواند یک دستگاه فوق‌العاده قدرتمند ردمی قابل عرضه توسط شیائومی باشد و این زمان نمی‌تواند بهتر از ماه جولای، مصادف با سومین سالگرد آغاز پرفروش‌ترین محصول شیائومی باشد.

شیائومی ردمی پرو

شیائومی ردمی پرو ؛ یک تلفن دو دوربینه دیگر از سوی چین

اگر به خاطر داشته باشید ما چندی پیش خبر دادیم که گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو در وب‌سایت Geekbench دیده شده است. در این وب‌سایت لیستی از جزئیات و مشخصات این محصول نظیر پردازنده قدرتمند هلیو ایکس 25، چهار گیگابایت ظرفیت رم و اندروید 6.0 مارشمالو قرار گرفته است. در حالی که این مشخصات می‌تواند مربوط به نسخه نهایی و قابل عرضه شیائومی ردمی پرو باشد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین به کار رفته در شیائومی ردمی پرو به دست نرسیده است. در این ارتباط تنها می‌توان به تیزری افشا شده اکتفا کرد که خبر از دو دوربین بر روی پنل پشتی این محصول می‌دهد.

آن‌طور که به نظر می‌رسد شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) همراه با این مشخصات می‌تواند به یک قاتل برای دستگاه‌های دیگر کمپانی‌ها تبدیل شود. چرا که ما عادت داریم شیائومی برای محصولات خود برچسب قیمتی مناسب و قابل رقابتی را قرار دهد. ما انتظار داریم که قیمت نهایی این محصول چیزی حدود 150 دلار تعیین گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*