ویدیو آیفون 7

تماشا کنید؛ ویدیو آیفون 7 و آیفون 6 اس اپل در کنار هم

به ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم و هر روز گزارش‌ها و مطالب جدیدی از پرچمدار جدید کمپانی اپل به بیرون درز می‌کند. امروز نیز در وب سایت چینی Weibo ویدیو آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) در کنار آیفون 6 اس این شرکت منتشر شد. همانطور که مشخص است، تغییرات ایجاد شده در بدنه این محصول جدید مربوط به خطوط آنتن در پشت می‌شود.

اولین ویدیو آیفون 7 منتشر شد!

این خطوط آنتن که مورد توجه بسیاری از کاربران این شرکت قرار داشت حالا به کلی حذف شده‌اند و تنها دو خط آنتن در بالا و پایین دستگاه مشاهده می‌شود تا در نگاه اول آنچنان مورد توجه افراد قرار نگیرند. علاوه بر این لنز بزرگ‌تر دوربین در بخش پشتی نیز کاملا مشخص بوده و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از طراحی آیفون 7 حذف شده است. حالا به جای پورت مذکور در انتهای دستگاه، بخش دیگری از اسپیکر قرار گرفته است.

همراه با این ویدیو آیفون 7 ، تعدادی از تصاویر ثابت نیز در وب سایت Weibo قرار گرفته‌اند. هم اکنون تا رونمایی رسمی اهالی کوپرتینو از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هفت الی هشت هفته باقی مانده است. تاکنون از تغییرات مربوط به طراحی در بدنه آیفون 7 این شرکت تا حدی اطلاع داریم. اما حالا سوال بزرگ‌تر این است که آیا نسخه 5.5 اینچی آیفون 7 (یا همان آیفون 7 پلاس) با دوربین دوگانه در پشت روانه بازار می‌شود یا خیر. طبق شایعات منتشر شده، لنز دوم در دوربین پشتی این محصول قابلیت زوم اپتیکال را برای دوربین فراهم می‌آورد.

با اینکه منبع منتشر کننده این ویدیو آیفون 7 و تصاویر آن مشخص نیست، اما به هر حال توجه شما را به گالری تصاویر و ویدیو آیفون 7 در ادامه جلب می‌نماییم.

گالری تصاویر منتشر شده در Weibo:

همانطور که می‌دانید، آی او اس 10 کمپانی اپل نیز همراه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس این شرکت منتشر می‌شود و به همین جهت بسیاری از کاربران نسل‌های قدیمی آیفون نیز بی صبرانه منتظر فرا رسیدن ماه سپتامبر 2016 هستند. نظر شما در مورد این شایعات و تصاویر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*