لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go

لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go

این روزها کمتر کسی است که بازی پوکمون گو را بازی نکرده و یا حداقل نام آن را نشنیده باشد. ما نیز بعد از قرار دادن آخرین نسخه‌ی بازی برای دانلود و همچنین مقاله‌ی راهنمای بازی برای مبتدیان، این بار به سراغ پوکدکس (Pokedex) رفته در واقع لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go است. همراه با گجت نیوز باشید.

اولین نکته‌ای که باید خدمت شما عرض کنم تعداد پوکمون‌ها است که تاکنون 151 عدد ثبت شده و احتمالا در آینده نیز با عرضه‌ی آپدیت‌های جدید، به تعداد این پوکمون‌ها افزوده خواهد شد. در سری‌های گذشته به این شکل بود که با ارتقای لول یک پوکمون، امکان ارتقای آن به شکل و ظاهر جدیدی وجود داشت که البته در بازی جدید پوکمون گو به‌صورت است که برای تبدیل ظاهر یک پوکمون به ظاهر بعدی آن باید آیتم‌هایی را خریداری کرده به موجود خود بدهید.

در ادامه لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go را مشاهده خواهید کرد؛ البته با این تفاوت که در صورت شکل و ظاهر جدید برای یک پوکمون، ظاهر جدید در سمت راست آن موجود قرار خواهد گرفت.

لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go

لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go در ادامه پوکمون‌هایی در لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go قرار خواهند گرفت که برخلاف موجودات قبلی که دو تغییر شکل داشتند تنها یک تغییر شکل دارند.

لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go

پوکمون‌هایی که در لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go مشاهده خواهید کرد تنها در این شکل بوده و به حالت دیگری تبدیل نخواهند شد.

در نظر داشته باشید که با عرضه‌ی آپدیت‌های جدید و اضافه شدن موجودات جدید، لیست تمام پوکمون های بازی Pokemon Go نیز به‌روز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام لطفا راهنمایی کنید چطور نام کاربری بسازم لطفا

  2. سلام بنظرتون آرکئوس به بازی اضافه میشه؟ آرکئوس قدرتمندترین پکمون بازیه

  3. کارتونش بهتراز بازیشه

  4. چجور گروه رو عوض کنم دستم رفت رفتم تو گروه دیگه

  5. سلام من 3مجود سیاه در سینما گرفتم ولی هیچ پوکو بال یا امتیازی نداد

  6. انیمیشن رو قبلا دیدم.
    شخصیتاش اینجا هم هستن اما موارد جدید یا تغییریافته هم داره.
    انیمیشنش هم بد بود. در واقع خوب و تماشایی بود اما انیمیشن های سریالی تماشایی تر از این هم هست. خیلی.