بی ام و Z4

بی ام و Z4 به پایان کار خود نزدیک می‌شود؛ کوسه‌ی آلمانی در آستانه‌ی استعفا!

به دنبال منتشر شدن اخباری مبتنی بر ارائه مدل جدیدی از بی ام و Z4 ، شواهد و قرائن حکم می‌کنند که این نسل به‌زودی به پایان راه خود می‌رسد. برای جزئیات بیش‌تر با گجت نیوز همراه شوید.

بی ام و Z4 بازنشسته می‌شود. این رودستر ، 14 سال است که در میان ما حضور دارد و در سال 2002 برای جایگزینی نمونه‌ی Z3 به بازار عرضه شد. این خودرو در زمان معرفی، از ظاهری بسیار زیبا و اسپرت برخوردار بود تا در کنار عملکرد حرکتی سطح بالا، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

بی ام و برای اولین بار مدل رودستر Z1 را در بازه‌ی سال‌های 1989 تا 1991 روانه‌ی بازارها کرد. پس‌ازآن در سال 1995 بود که مدل Z3 به بازار آمد تا ضمیمه‌ی موفقیت‌های Z1 باشد. در ادامه کار نیز، با آغاز سومین هزاره‌ی میلادی، بی ام و ارائه نسخه‌ی جدیدی از سری Z را لازم دانست تا در حضور رقبای قدرتمندی نظیر پورشه باکستر، آئودی TT و مرسدس بنز SLK در آید. در همین راستا، با کلید خوردن پروژه‌ی Z4، ترکیب خوبی از عملکرد حرکتی بالا و راحتی سرنشینان به ثمر نشست.بی ام و Z4

Z4 در سال 2009 دوباره متولد شد تا با تغییرات ظاهری متعدد بتواند در میان رقبای قدرتمند خود خوش بدرخشد. این رودستر با دارا بودن سقف تاشوی بازطراحی شده، در حال حاضر در هفتمین سال حضورش، بازنشستگی را در پیش روی خود می‌بیند که BMWBlog نیز آن را تایید کرده است.

بی ام و برای جایگزینی مدل Z4، چندین سال است که پروژه‌ی مشترکی را با تویوتا راه‌اندازی کرده تا صرف توسعه‌ی پلتفرمی جدید شود. طبق جزئیات موجود دراین‌باره، گفته می‌شود جدیدترین رودستر بی ام و از سیستم تولید توان هیبریدی و انتقال نیرو به هر چهارچرخ بهره خواهد برد. درحالی‌که ممکن است این خبر باعث ناامیدی علاقه‌مندان به رودستر‌های اسپرت و دیفرانسیل عقبی نظیر Z4 شود؛ اما باید گفت که این نمونه از خودروها در حال حاضر اصلا فروش خوبی را تجربه نمی‌کنند و چنین موضوعاتی بی ام و را مجاب کرده تا در نسل آینده‌ی این دسته از محصولات خود تغییراتی اساسی لحاظ کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*