تصاویر جدید گلکسی نوت 7

تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شد

طی روز‌های گذشته، شایعات و مطالب زیادی در وب سایت‌های عرصه فناوری در مورد گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) منتشر شدند و حالا همه منتظر رونمایی رسمی از این محصول در تاریخ دوم اوت هستند. علی رغم قیمت‌ بالای این محصول، بسیاری از کاربران منتظر عرضه نهایی آن در بازار هستند. بدنه جدید از جنس فلز و شیشه، بهبود رابط کاربری، به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 821 و یک صفحه نمایش منحصر به فرد و جدید از جمله ویژگی‌هایی هستند که کاربران انتظار آنها را در گلکسی نوت 7 می‌کشند. حالا به لطف یکی از لو دهندگان با نام مستعار 23NoRi در میکروبلاگ چینی Weibo، تصاویر جدید گلکسی نوت 7 به دستمان رسیده است.

تصاویر جدید گلکسی نوت 7 منتشر شدند

حالا با مشاهده این تصاویر، زیبایی فبلت جدید کمپانی سامسونگ بیشتر از قبل نمایان شده است. نسخه مشکی عقیق (Black Onyx) را در این تصاویر جدید گلکسی نوت 7 مشاهده می‌کنیم که به معنای واقعی انگار سامسونگ سنگ آتشفشانی را به همراه فلز صیقل خورده بر روی فبلت خود قرار داده و پس از قرار دادن لوگوی خود بر روی آن و تعبیه جایگاه قلم آن را آماده استفاده کاربران کرده است.

در این تصاویر جدید گلکسی نوت 7، علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، برخی شایعات اخیر پیرامون فبلت جدید سامسونگ نیز تایید شده‌اند. در بخش جلویی دستگاه فضای کافی برای به کار گیری چند دوربین، فلاش ال ای دی و حتی خروجی نور فرو سرخ به چشم می‌خورد که احتمالا این تجهیزات جهت استفاده کاربران از حسگر چشمی آیریس نوت 7 تعبیه شده‌اند.

بخش خمیده صفحه نمایش و پنل پشتی این محصول نیز در برخی از تصاویر لو رفته به‌خوبی دیده می‌شوند. در واقع این دستگاه شبیه به یک نسخه بزرگتر از گلکسی اس 7 اج سامسونگ است که از پنل جلویی بزرگتری بهره می‌برد. البته خطوط آنتن در کناره‌ها و جایگاه قلم S Pen نیز از جمله تفاوت‌های نوت 7 با گلکسی اس 7 اج به شمار می‌رود. شایعات مربوط به رابط کاربری جدید در گلکسی نوت 7 سامسونگ در این تصاویر تایید یا رد نشده‌اند؛ در تصاویر لو رفته می‌توان صفحه هوم گلکسی نوت 7 را دید که شباهت بسیار زیادی به رابط کاربری نسل هفتم از سری اس سامسونگ دارد. در ادامه توجه شما را به این تصاویر جدید گلکسی نوت 7 جلب می‌نماییم:

گلکسی نوت 7 سامسونگ با طراحی منحصر به فرد و زیبا، قطعات داخلی قدرتمند و رابط کاربری جدید می‌تواند یکی از بهترین محصولات سال 2016 باشد. سامسونگ آماده است تا در روز دوم اوت از این فبلت هوشمند رونمایی کند.