عکس شگفت‌انگیز

۱۰ عکس شگفت‌انگیز ثبت شده توسط اسمارت‌فون‌ها

مدت‌ها پیش عکاسی نوعی سرگرمی تلقی شده و به ثبت تصاویر به یاد ماندنی در کنار دوستان و آشنایان محدود می‌شد. در مرور زمان و با تبدیل هنر عکاسی به صنعتی پرطرفدار، شرکت‌های گوناگون تکنولوژی، از جمله تولیدکنندگان موبایل به ساختن دوربین‌های با کیفیتی برای محصولات خود روی آوردند که توانایی رقابت پایاپای با دوربین‌های حرفه‌ای را داشته باشند. با ما همراه باشید با ۱۰ عکس شگفت‌انگیز ثبت شده توسط اسمارت‌فون‌ها.

در کشورهای گوناگون و حتی در ایران، هرازگاهی شاهد برگزاری مسابقات عکاسی با موبایل هستیم. عکس‌هایی که با نهایت دقت گرفته شده‌اند و یادآور لحظات دل‌نشینی از گذشته یا به تصویر کشیدن طبیعتی چشم‌نواز هستند.

هرکسی در سراسر دنیا با کمی ذوق و قریحه عکاسی می‌تواند لحظات زیبا و دیدنی اطراف خود را برای همیشه ثبت کند و در قالب عکس به سایرین ارائه دهد. گسترش استفاده مردم از تلفن‌های هوشمند و سخت‌افزار مناسب آن‌ها سبب گشته تا عکس گرفتن از سوژه‌های مختلف به‌راحتی و سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

چنین رقابت‌های مردمی گسترده‌ای که هرکسی توانایی شرکت در آن را با حداقل امکانات داراست، همواره از شور و هیجان بالایی برخوردار است، چراکه بسیاری از مردم در سطح آماتور عکاسی قرار دارند و گاهی اوقات، این رعایت نکردن استانداردهاست که باعث جذابیت هرچه بیشتر یک تصویر می‌گردد. بدین ترتیب با فعالیت بیشتر مردم در این حوزه، رقابت بالا می‌گیرد و برگزیدن بهترین عکس، کاری بس دشوار به نظر می‌رسد.

مطمئنا تصاویر برگزیده‌ای که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بهترین عکس‌های تا به امروز نیستند اما می‌توان آن‌ها را در دسته بهترین‌ها جای داد. اینک، داوری بر عهده شماست.

کدام عکس شگفت‌انگیز بالا بیشتر مورد پسند شما قرار گرفت؟ نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با اینکه کیفیت عکس ها سونی از همه بالاتره اما خبری ازش نیست،هواوی رو با دوربین افتضاح گذاشتن.
    افسوس برا …

  2. بله و طبق هممیشه خبری از بهترین دوربین دنیا یعنی گوشی xperia z5 نیست……این سایت ها چیکار میکنن…..

  3. عکسی که با لومیا 1020 گرفته شده عالی است. فقط به چشم های گربه دقت کنید تا قدرت لومیا را درک کنید.

  4. عکس با s6 edge از برج ها فوقالعاده بود