تاریخ عرضه گلکسی نوت 7

تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 هم زمان با تاریخ رونمایی آن انجام خواهد شد!

تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 مشخص شد، دوم اوت را در تقویم خود علامت بزنید. دو هفته پس از اعلام رسمی نام گلکسی نوت 7 – گلکسی نوت 7 جانشین مستقیم گلکسی نوت 5 است. به دلیل انتشار گوشی‌های گلکسی S7، سامسونگ تصمیم گرفت تا این دستگاه را با نام نوت 6 روانه بازار نکرده و در عوض نام گلکسی نوت 7 برای آن برگزیده شد – شایعاتی پیرامون تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 در گردش بود و اکنون این تاریخ مورد تائید قرار گرفته است؛ اما باید دید بازارهای مورد هدف این دستگاه کدام است و در چه بازارهایی از جهان خودنمایی خواهد کرد؟

صحبت‌هایی عنوان شده که ممکن است سامسونگ بخواهد در همان روز، دوم اوت (12 مرداد ماه) که این دستگاه را به‌طور رسمی معرفی می‌کند، آن را به بازار عرضه کرده و انتشار آن درهمان روز انجام گیرد. کمتر پیش می‌آید که یک گوشی هم‌زمان با تاریخ رونمایی برای عرضه در بازار نیز بارگیری شود؛ اما گویا برای گلکسی نوت 7 چنین سرنوشتی در انتظار است.

تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 اعلام شد؛ معرفی و عرضه در یک روز انجام می‌شود. دوم اوت همان روز است

شاید این موضوع کمی دور از ذهن باشد؛ اما چرا این غول کره‌ای قصد دارد تا چنین استراتژی را در پیش گرفته و به‌سرعت آخرین محصول خود را وارد بازار کند؟ برخی منابع دلیل این عرضه زودهنگام را قابلیت این دستگاه برای سرمایه‌گذاری بر روی بازی‌های المپیک آینده که در ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد، عنوان کرده‌اند.

تاریخ عرضه گلکسی نوت 7

این رویداد مهم ورزشی یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی مناسب برای اکثر کمپانی‌های بزرگ جهان است و پتانسیل‌های زیادی را در خود نهفته دارد. سامسونگ نیز از قبل در تالار‌های گفتمان حضور جدی داشته و برنامه بزرگی را سازمان‌دهی کرده است. بیش از 11,000 ورزشکار گوشی گلکسی S7 یا S7 اج را با مضمون المپیک به همراه هدفون‌های Gear Icon X دریافت خواهند کرد.

به گوشی Galaxy Note 7 بازگردیم. به نظر می‌رسد که همه‌چیز درباره مشخصات، طراحی و ویژگی‌های جذاب این گوشی مانند اسکنر عنبیه آن شناخته شده است. فقط جهت یادآوری به خاطر داشته باشید، سامسونگ گلکسی نوت 7 دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. تراشه اکسینوس 8893 و یا اسنپدراگون 821 (مدل ارائه شده در ایالات متحده) به آن قدرت داده، 6 گیگابایت رم داشته و در سه نسخه 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه خواهد شد. دوربینی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای خوش کرده و در جلو دوربینی 9 مگاپیکسلی دیده می‌شود. باتری غیرقابل تعویض 4000 میلی‌آمپر ساعتی، اسکنر عنبیه چشمی و کد حفاظتی IP68 از ویژگی‌های بارز این اسمارت فون خواهد بود.

قیمت گلکسی نوت 7 گویا کمی بالاتر از نوت 5 است. قیمت این دستگاه در اروپا با 938 دلار آغاز شده و احتمالا در آمریکا با 800 دلار به‌فروش خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*