ویدیوی لو رفته از آیفون ۷ که آن را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری نشان می‌دهد

آیفون ۷ را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری تماشا کنید

اگر مطابق رسم همه‌ ساله‌ی کمپانی اپل قرار باشد که کنفرانس معرفی اسمارت فون پرچمدار بعدی سری اسمارت فون‌های این کمپانی در ماه سپتامبر برگزار شود، می‌توانیم بگوییم که نهایتا لازم است که دو ماه دیگر برای رونمایی رسمی از آیفون ۷ و دیدن تصویر این دیوایس صبر داشته باشیم.

اما خب برای خیلی از کاربران، همین صبر دو ماهه هم زمان زیادی است و آنها دوست دارند که از همین امروز با تمام قابلیت‌های سخت افزاری و البته مهم‌تر از آن، با تغییراتی که قرار است در ظاهر این اسمارت فون ایجاد شد، آشنا شوند تا بتوانند از همین حالا برای خرید کردن و یا نخریدن آن تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی کنند.

آیا این می‌تواند اولین ویدیوی لو رفته‌ی واقعی از آیفون ۷ باشد؟

به همین دلیل است که بازار شایعات برای شایعه پردازان نیز داغ داغ است و هر روز تصاویر بلوری، عکس‌های دست‌کاری شده و اطلاعات جدیدی منتشر می‌شوند که ناشران آن در اکثر موارد ادعا می‌کنند که این تصاویر از داخل خطوط تولید این کمپانی در چین و از داخل کارخانه‌هایی نظیر فاکسان گرفته شده و کاملا مبتنی بر واقعیت است؛ که البته ما و شما عزیزان گجت نیوزی دیگر می‌دانیم در بیش از ۸۰ درصد موارد، آنها تقلبی هستند و بر اساس شنیده‌ها و تحلیل‌های کارشناسان و توسط نرم افزارهای مختلف ساخته شده‌اند!

اما این بار به جای انتشار عکس و متن، یک قطعه کلیپ ویدیویی منتشر شده است که ادعا می‌شود مربوط به آیفون ۷ باشد و مطمئنا دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. در این ویدیو شما پنل‌های پشتی آیفون ۷ را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی مشاهده خواهید کرد و نکته‌ی جالب اینجاست که در این ویدیو هم مطابق اکثر تصاویر لو رفته‌ی قبلی، تصویری از پنل جلویی آیفون ۷ نشان داده نمی‌شود که این موضوع ممکن است به دو دلیل رخ دهد: ابتدا اینکه این پنل‌ها مربوط به نمونه‌های اولیه‌ای از این آیفون باشند که برای سازندگان لوازم جانبی ساخته شده و قرار است که در آزمایش‌های آنها مورد استفاده قرار بگیرند؛ به همین دلیل لزومی به ساخته شدن آیفون ۷ به‌طور کامل وجود ندارد و تنها پنل پشتی برای قاب‌های محافظ و برچسب های ضد خش آماده می‌شود.

ویدیوی لو رفته از آیفون ۷ که آن را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری نشان می‌دهد

دلیل دوم نیز که از اولی جالب‌تر است، احتمال حذف دکمه‌ی هوم در این مدل و یا دیگر تغییراتی در ظاهر پنل جلویی نسل هفتم آیفون است که اپل با مخفی نگه داشتن این قسمت، نمی‌خواهد هیجان معرفی آن برای کاربران از بین برود. پنل جلویی آیفون تقریبا از همان نسل اولیه بدون تغییر باقی مانده است و بجز موارد غیر تاثیرگذاری نظیر کاهش ضخامت کناره‌های نمایشگر به میزان کم و یا حذف مربع سفیدرنگ از داخل دکمه‌ی هوم، تغییر چندان عجیب و قابل توجهی در این پنل به وجود نیامده است.

همچنین نکته‌ی جالب دیگری نیز وجود دارد و آن هم احتمال این است که دو آیفون نشان داده شده در این ویدیو، همان اسمارت فون‌هایی هستند که چندی قبل در تصاویر لو رفته به نمایش درآمدند و از آنجا که در آن تصاویر هم تنها پنل پشتی قابل مشاهده بود، به احتمال زیاد آنها همان آیفون‌های داخل این ویدیو هستند. به هر حال توضیحات قابل توجه دیگری از این ویدیوی کوتاه وجود ندارد و به تمام طرفداران آیفون‌های اپل و البته آیفون ۷ که قصد دارند زودتر از دیگران از جزییات طراحی بدنه‌ی این اسمارت فون مطلع شوند، توصیه می‌کنم ویدیوی زیر را در گجت نیوز مشاهده کنید:

گفتنی است که از باتری با ظرفیت ۱۴ درصد بزرگ‌تر از آیفون ۶ اس، دوربین با لنز بزرگ‌تر برای مدل پایه و دوربین با لنز دوگانه برای آیفون ۷ پلاس (و یا احتمالا مدل پرو)، قابلیت جایگذاری دو سیمکارت به‌صورت همزمان، نمایشگر OLED، هندزفری با پورت لایتنینگ و حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حذف دکمه‌ی سخت افزاری هوم و جایگزینی آن با یک دکمه‌ی خازنی مجازی، حافظه‌ی رم بالاتر از ۲ گیگابایت و اسکنر عنبیه‌ی چشم به‌عنوان ویژگی‌های احتمالی نسل هفتم اسمارت فون‌های اپل یاد می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*