نوت بوک شیائومی

نوت بوک شیائومی ششم مرداد رونمایی می‌شود

کمپانی شیائومی رسماً تأیید کرده است که در تاریخ 6 مرداد ماه (27 جولای) چندین دستگاه جدید شامل نوت بوک شیائومی و چند تلفن هوشمند دو دوربینه طی یک کنفرانس خبری رونمایی خواهند شد. این نوت بوک پر سر و صدا که چندی پیش تصویری از آن منتشر شد دارای ضخامت بسیار کمی است تا بتوانیم آن را در آینده‌ای نزدیک در سید جذاب‌ترین نوت بوک‌های باریک قرار دهیم.

عاشقان دنیای تکنولوژی هیچ‌گاه شور و شوق خود برای عرضه یک محصول جدید را از دست نمی‌دهند. کمپانی شیائومی چندی پیش تصویری از نوت بوک در دست تولید خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. شما با دیدن آن تصویر می‌توانید کیفیت ساخت بالای بدنه، زیبایی و البته مهم‌تر از همه این‌ها ضخامت کم نوت بوک شیائومی را مشاهده کنید که خود را در بحث زیبایی به‌عنوان رقیب جدی مک بوک ایر اپل معرفی می‌کند.

اگر به خاطر داشته باشید در گذشته عنوان کرده بودیم که نوت بوک شیائومی در تاریخ 27 جولای (6 مرداد ماه) و هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید این کمپانی شامل ردمی نوت 4 (Xiaomi Redmi Note 4) و ردمی می نوت 2 (Xiaomi Redmi Mi Note 2)، محصولات دو دوربینه‌ی این غول چینی فناوری معرفی خواهد شد. حال به نقل از یک گزارش تازه، شیائومی این تاریخ را رسماً تأیید کرده است و نوت بوک شیائومی طی یک کنفرانس خبری به‌صورت رسمی در تاریخ ذکر شده رونمایی خواهد شد.

نوت بوک شیائومی مک بوک ایر اپل را به چالش خواهد کشید

نوت بوک شیائومی

نوت بوک شیائومی (Xiaomi Notebook) که هنوز نام نهایی آن را نمی‌دانیم انتظار می‌رود که از پردازنده‌ی اینتل اتم بهره‌مند باشد و به‌صورت پیش‌فرض شاهد نصب ویندوز 10 بر روی آن باشیم. از خاص‌ترین ویژگی‌هایی که موجب جذابیت هرچه بیشتر این نوت بوک می‌شود باید به بدنه‌ی فوق باریک و همچنین عمر باتری بسیار زیاد آن اشاره کرد که بدون شک برای هر کاربر غنیمتی به‌حساب می‌آید.

بر اساس اخبار و شایعات قبلی، نوت بوک شیائومی در سه اندازه مختلف شامل 12.5، 13.3 و 15.6 اینچ عرضه خواهد شد و اول از همه مدل کوچک‌تر (12.5 اینچی) روانه بازار می‌شود. این مدل همچنین حاوی یک وب‌کم مطابق مک بوک‌های اپل نیز خواهد بود. چندی پیش از سوی منابع نزدیک به کمپانی شیائومی اعلام شده بود که چینی‌ها این محصول جذاب را نیمه نخست سال 2016 میلادی روانه بازار خواهند کرد. حال دیگر از نیمه نخست گذشته‌ایم و باید انتظار داشته باشیم تا حداقل ماه مه میلادی برای نخستین بار نوت بوک شیائومی را از نزدیک لمس کنیم.

“Lei Jun” مدیرعامل شیائومی در حساب شخصی شبکه اجتماعی ویبو خود خبر داده بود که این کمپانی نیمه دوم سال 2016 میلادی یک سری از دستگاه‌های جدید خود را رونمایی خواهد کرد و حالا لیستی از این دستگاه‌ها تمایل دارند تا پس از تاریخ 27 جولای (6 مرداد) خیلی سریع روانه بازار شوند.

نوت بوک شیائومی

در حال حاضر متأسفانه به جز تصویری که در بالا مشاهده کردید، تصویر دیگری از نوت بوک شیائومی (Xiaomi Notebook) به بیرون درز پیدا نکرده است تا ما هم همانند شما مشتاقانه در انتظار عرضه این محصول جذاب باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*