تبلت ASUS ZenPad 3S 10

تبلت ASUS ZenPad 3S 10 به‌طور رسمی توسط ایسوس معرفی شد

بازار تبلت در چند سال گذشته رو به افول بوده و علت آن‌هم ظاهرا به بی‌علاقگی مصرف‌کنندگان به ارائه تبلت‌های جدید باز می‌گردد. با این حال برخی از تولیدکنندگان در این عرصه، هنوز دست از کار نکشیده و گزینه‌های جدید را به بازار عرضه می‌کنند. یکی از این محصولات که اوایل امروز توسط کمپانی ASUS معرفی شد، تبلت ASUS ZenPad 3S 10 است. تبلتی که شایعه شده بود در این ماه راه‌اندازی خواهد شد.

این کمپانی دیروز و درست یک روز پس از معرفی جدیدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۱ از نسخه به‌روز شده گوشی ایسوس زنفون ٣ دلوکس (Asus ZenFone 3 Deluxe) پرده‌برداری کرد و اکنون نوبت به تبلت جدید پریمیوم این کمپانی است تا معرفی شود.

تبلت ASUS ZenPad 3S 10 که با شماره سریال Z500M شناخته می‌شود، دارای یک نمایشگر ۹٫۷ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است. این تبلت از یک پردازنده ۶ هسته‌ای مدیاتک MT8176 و پردازنده گرافیکی PowerVR GX6250 در کنار ۴ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. بخش ثبت تصاویر این دستگاه شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلو بوده و حافظه داخلی استاندارد تنظیم شده برای آن ۳۲ گیگابایت است. این مقدار حافظه داخلی به لطف یک درگاه کارت میکرو اس دی می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا یابد.

جالب اینجاست که تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 به یک سنسور اثرانگشت مجهز شده و پورت یو اس بی نوع C نیز در آن دیده می‌شود. یک باتری ۵۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت Quick Charge 3.0 نیروی لازم را برای این دستگاه فراهم کرده و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو مدیریت نرم‌افزاری آن را بر عهده دارد. با توجه به چنین مشخصاتی، مسلما با تبلت خوبی سروکار خواهیم داشت.

ایسوس هنوز جزئیات دقیق در دسترس بودن این تبلت را اعلام نکرده؛ اما گفته است که این دستگاه در اوت امسال در تایوان عرضه خواهد شد. تبلت ASUS ZenPad 3S 10 تنها با مدل وای – فای و با قیمت ۳۴۲ دلار در تایوان به فروش خواهد رسید. قیمتی که در کنار مشخصات این دستگاه، بیش از پیش آن را جالب‌توجه نشان می‌دهد. متاسفانه برای کاربرانی که در خارج از مرز‌های تایوان زندگی می‌کنند، زمانی برای عرضه این محصول عنوان نشده؛ اما ایسوس نباید کاربران خود را در دیگر بازارهای جهانی، زیاد منتظر نگاه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*