گلکسی نوت ۷ دارای قابلیت‌های بیشتری در زمینه‌ی یادداشت‌برداری خواهد بود

گلکسی نوت ۷ دارای قابلیت‌های بیشتری در زمینه‌ی یادداشت‌برداری خواهد بود

اگر از طرفداران سامسونگ باشید و یا تنها عاشق استفاده از گلکسی‌های سری نوت این کمپانی کره‌ای بوده‌‌اید، به احتمال زیاد می‌دانید که پرچمدار جدید این سری از فبلت‌های سری نوت یعنی گلکسی نوت ۷ قرار است تا حدود دو هفته‌ی دیگر به‌صورت رسمی رونمایی شود.

طی یکی دو ماه گذشته و بعد از اینکه دیگر برای تقریبا اکثر کاربران و کارشناسان قطعی شد که سامسونگ قرار است از نام گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) برای مدل جدید فبلت‌‌های خود استفاده کند، حجم عظیمی از شایعات و گزارش‌های مختلف را درباره‌ی این دیوایس شاهد بودیم و انواع مشخصات این محصول از قطعات سخت افزاری گرفته و طراحی ظاهر بدنه‌ی‌ آن گرفته تا قیمت مدل‌های مختلف و رابط کاربری جدید آن از طریق تصاویر و گزارش‌های مختلف لو رفت و شاید در کنفرانس پیش رو، سامسونگ کار بسیار سختی برای معرفی یک قابلیت جدید به‌منظور شگفت‌زده کردن ما و دیگر علاقه‌مندان خود در سراسر جهان داشته باشد!

حالا که صحبت از کنفرانس معرفی این محصول شد، جالب است بدانید که تاریخ رونمایی از گلکسی نوت ۷ نیز به‌صورت رسمی توسط مدیران این برند کره‌ای اعلام شده است و طبق اکثر پیش‌بینی‌ها، این کنفرانس قرار است که در روز دوم ماه اوت (سه شنبه دوازدهم ماه مرداد) برگزار شود و بنابراین تا حدود دو هفته‌ی دیگر خواهیم دید که آیا این شایعات به وقوع خواهند پیوست و یا خیر.

بعد از مشخص شدن این تاریخ به‌صورت رسمی، به نظر می‌رسد که مقامات بلندپایه و مدیران سامسونگ آزادی عمل بیشتری برای انتشار جزییات و اطلاعات بیشتر به دست آورده‌اند. دانجین کوه (Dongjin Koh) مدیر بخش موبایل این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که سامسونگ در تولید گلکسی نوت ۷ تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت‌های یادداشت‌برداری و نوشتن داشته است و با توجه به این که نام این فبلت و کارکردهای آن از همان ابتدا برای این منظور انتخاب شده است، در نسل هفتم شاهد بهبود قابل توجهی در این زمینه خواهیم بود.

برای دست‌یابی به این هدف، طراحان سامسونگ تغییرات مختلفی را در رابط کاربری این محصول ایجاد کرده‌اند و البته علاوه بر ارتقای این قابلیت‌های نرم افزاری که به طور عمده برای کاربران نیازمند یادداشت‌‌برداری‌های طولانی نظیر دانش‌آموزان و دانشجویان انجام شده است، در بحث سخت افزاری نیز شاهد قابلیت‌های جدیدی خواهیم بود. بنابراین به نظر می‌رسد که قلم استایلوس گلکسی نوت ۷ دارای تغییراتی نسبت به نسل‌های قبلی خواهد بود تا کاربران بتوانند از این قابلیت‌های نرم افزاری جدید استفاده‌ی لذت‌بخش‌تری داشته باشند.

آیفون ۷ پلاس تاثیری بر روی گلکسی نوت ۷ نخواهد گذاشت!

گلکسی نوت ۷ دارای قابلیت‌های بیشتری در زمینه‌ی یادداشت‌برداری خواهد بود

آقای کوه بعد از این صحبتی هم درباره‌ی رقابت پنهان آنها با اپل داشته است و اشاره‌ای به رقیب احتمالی نوت ۷ که در ماه سپتامبر و به همراه آیفون ۷ معرفی خواهد شد، داشته است. او اعلام کرده است که طراحی و قابلیت‌های سخت افزاری محصولات اپل تاثیری بر روی دیوایس‌های تولید شده توسط سامسونگ نخواهند داشت و این کمپانی کره‌ای محصولات خود را با توجه به سلیقه و نیازهای جامعه‌ی کاربران خود تولید خواهد کرد؛ گفته‌ای که به نظر می‌رسد بیشتر به یک شعار شبیه باشد، زیرا همه‌ی ما می‌دانیم که جنگ اصلی بین دو فبلت نوت ۷ و آیفون ۷ دیوایس پلاس خواهد بود و تمام ویژگی‌های این دو، بر روی نسل‌های آینده‌ی این دو خط تولید تاثیر خواهند گذاشت.

دانجین کوه در ادامه اشاره‌ کرده است که سامسونگ دیگر استراتژی‌های کلان خود را بر مبنای فروش خالص در بازار و جنبه‌های اقتصادی تعیین نخواهد کرد، زیرا به عقیده‌ او اکثر بازارهای مهم جهان با مدل‌های مختلفی از اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها اشباع شده‌اند. با این حال از سوی منابع غیر رسمی گفته می‌شود که سامسونگ برای سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶ که از ماه اکتبر آغاز خواهد شد و تا ماه دسامبر ادامه پیدا می‌کند، برنامه‌ی گسترده‌ای دارد و فروشی معادل ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار را برای خود هدف قرار داده است؛ اگر سامسونگ بتواند این هدف را محقق کند، این دوره‌ی سه ماهه به موفق‌ترین بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی آنها در دو سال اخیر تبدیل خواهد شد و البته فروش احتمالا موفق گلکسی نوت ۷ نیز بخش عظیمی از این فروش را تامین خواهد کرد.

حالا همه چیز به کنفرانس دوازدهم مرداد بستگی دارد و باید دید که آیا گلکسی نوت ۷ می‌تواند با دارا بودن ویژگی‌های احتمالی محبوب کاربران نظیر قلم استایلوس پیشرفته‌تر، رابط کاربری جدید با تغییرات گسترده نسبت به نسل‌های قبلی تاچ ویز، اسکنر عنبیه‌ی چشم، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نظر کاربران را برای خریداری آن جلب کند و یا دستیابی به این فروش غیر ممکن خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*