تسلا مدل ارزان قیمت‌تر خودرو مدل ایکس را معرفی کرد

از تسلا موتورز خبر می‌رسد که این شرکت پس از عرضه مدل ارزان قیمت‌تر تسلا مدل اس، مدل جدید خودرو مدل ایکس را نیز معرفی کرده است. این خودرو دارای یک باتری با ظرفیت 60 کیلووات ساعت است که با تخفیف 9 هزار دلاری می‌توانید اقدام به خرید آن کنید. لازم به ذکر است که از نظر قدرت موتور و ظاهر این محصول با نسخه اصلی خود هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

تسلا اینک به بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تبدیل شده است و بدون شک آن را باید از تمامی رقبای خود در بازار برتر دانست. آن‌ها تا بدین لحظه چندین اتومبیل برقی را روانه بازار کرده‌اند و سال به سال نیز شاهد عرضه مدل‌های به‌روز شده و متفاوت هستیم.

کمپانی تسلا موتورز تا زمانی که از خودرو مدل 3 خود رونمایی کرد، به عرضه خودروهایی گران قیمت و خارج از توان پرداخت متوسط مصرف کنندگان نظیر خودرو مدل ایکس و خودرو مدل اس با قیمت‌هایی بیش از 100 هزار دلار می‌پرداخت که بدون شک میزان فروش این محصولات نیز محدود بوده است. تسلا موتورز به‌تازگی تصمیم گرفته بود تا مدل ارزان قیمت‌تر خودرو مدل اس 60 کیلووات ساعتی را روانه بازار کند. حال به نظر می‌رسد همین رویه برای خودرو مدل ایکس نیز اتفاق خواهد افتاد. امروز این کمپانی تحت مدیریت ایلان ماسک از یک مدل ارزان قیمت SUV مدل ایکس با ظرفیت باتری 60 کیلووات ساعت معرفی کرد.

خودرو مدل ایکس تسلا

خودرو مدل ایکس تسلا

نسخه جدید خودرو مدل ایکس تسلا با قیمتی 9 هزار دلار کمتر از نسخه اصلی

بنابراین هم اکنون شما قادر خواهید بود تا خودرو الکترونیکی تسلا مدل ایکس را همراه با یک باتری 60 کیلووات ساعتی و با ظاهری دقیقاً مشابه مدل ایکس خریداری کنید. مدل‌های جدید ایکس 60D خودروهای تسلا دارای ویژگی‌هایی هستند که شما می‌توانید همان‌ها را در مدل اصلی ایکس نیز بیابید و همچنین چهار چرخ محرک استاندارد نیز در این محصول تعبیه شده است. با توجه به آنکه ما در نسخه ارزان قیمت خودرو مدل ایکس تسلا از یک باتری کوچک‌تر برخوردار خواهیم بود، قیمت این محصول نیز به تبع همان با کاهش قیمت قابل توجهی روبه رو شده و اینک شما می‌توانید مدل جدید را 9 هزار دلار ارزان‌تر از مدل پایه X 75D خریداری کنید. لازم به ذکر است که برای خرید نسخه پایه خودرو الکترونیکی مدل ایکس تسلا باید مبلغی حدود 74 هزار دلار بپردازید.

یک باتری کوچک‌تر تأثیر مستقیمی را بر روی مسافت طی شده شما خواهد گذاشت. کسانی که قصد خریداری از این خودرو را دارند باید در ابتدا مطمئن باشند که می‌توانند با هر بار شارژ مسافتی حدود 230 مایل را طی کنند؛ اما شما همچنان قادر خواهید بود تا با سرعت 150 مایل در ساعت به رانندگی پرداخته و همچنین مدت زمان مورد نیاز برای 0 تا 60 مایل رسیدن این خودرو نیز 6 ثانیه خواهد بود.

متقاضیان خرید خودرو مدل ایکس تسلا همچنان دارای گزینه‌ای پیش روی خود هستند. با پرداخت 9,500 دلار می‌توانید اتومبیل حاوی حجم باتری 75 کیلوواتی را خریداری کنید که به نظر می‌رسد ولی اگر قصد طی کردن مسافت کمتری را در هر بار شارژ دارید، صرفه جویی 500 دلاری در دراز مدت برای شما مؤثر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*