رونمایی از گلکسی نوت 7

سامسونگ مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 را به صورت زنده به نمایش می‌گذارد

همان‌طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در تاریخ 12 مرداد ماه میزبان مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 باشد. این فبلت پر سر و صدا دارای مشخصاتی قدرتمند خواهد بود و می‌تواند خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند جهان تبدیل شود. سامسونگ اعلام کرده که این مراسم به‌صورت زنده نیز پخش خواهد شد.

•• خانم‌ها، آقایان و پوکمون‌ها سرانجام انتظارها به پایان نرسید ••

12 مرداد مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 را به‌صورت زنده ببینید

اول از هر چیزی باید بگوییم که ما شگفت زده شدیم وقتی دعوت‌نامه رسمی سامسونگ برای مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) پرچم‌دار جدید این غول کره‌ای را دیدیم و حالا می‌توانیم به‌طور قطع بگوییم که نام محصول جدید سامی گلکسی نوت 7 است و خبری از عدد «6» نخواهد بود.

بنابراین سامسونگ با پرش از عدد 6 پس از عرضه گلکسی نوت 5 اینک به دنبال رونمایی از نسل جدید این محصولات با نام ذکر شده است تا این کمپانی عدد پسوند محصولات سری نوت را همگام با سری اس تلفن‌های هوشمند خود کند. اما بدون شک این انتخاب نام بی‌ربط با آیفون 7 اپل نیز نخواهد بود. این نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد خیلی جدی‌تر از گذشته رقابت خود با دومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند دنیا، اپل را ادامه دهد.

رونمایی از گلکسی نوت 7

در هر صورت مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در تاریخ 2 اوت (12 مرداد) در نیویورک برگزار خواهد شد و شما می‌توانید به‌صورت زنده این مراسم را از منزل خود تماشا کنید. این مراسم رأس ساعت 11 قبل از ظهر به‌وقت نیویورک، 12 ظهر به‌وقت ریو دو ژانیرو برزیل، 4 بعد از ظهر به‌وقت لندن و سرانجام حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر به‌وقت‌ایران برگزار می‌شود که شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را به‌صورت مستقیم مشاهده کنید.

پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 سامسونگ در اینجا

بر اساس آخرین اطلاعات و شایعات گلکسی نوت 7 سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی QHD منحنی، پردازنده اسنپدراگون 823 یا اگزینوس، اسکنر عنبیه و ویژگی ضدآب بودن باشد. علاوه بر این انتظار می‌رود که دستگاه فوق با پورت یو اس بی نوع سی (USB Type-C) همچنین باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه شود. البته قبلاً هم شایعاتی درباره رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز منتشر شده بود. با این حال برای اطمینان پیدا کردن از صحت و سقم این قضیه می‌بایست تا 12 مرداد ماه و رونمایی رسمی سامسونگ از این فبلت منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*