ساعت‌های هوشمند اندرویدی

انتشار تصاویر جدید از ساعت‌های هوشمند اندرویدی گوگل

اخیرا گزارش‌هایی از تلاش‌های گوگل جهت طراحی یک جفت از ساعت‌های هوشمند اندرویدی خود در فضای وب منتشر شده بود. اما با توجه به اینکه کد این دو محصول از نام ماهی‌های دریا گرفته شده‌اند – Angelfish و Swordfish – احتمالا این ساعت‌های هوشمند اندرویدی دستگاه‌های نکسوس خواهند بود. در گذشته اطلاعات مختلفی از مشخصات این دو پوشیدنی اندرویدی منتشر شده بود، اما حالا رندرهای نسبتا رسمی و واقعی از این محصولات به دستمان رسیده است.

تصاویر جدید از ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر شدند

طبق اطلاعات این گزارش، گوگل در حال طراحی دو ساعت‌ هوشمند اندرویدی است: یک نسخه بزرگ‌تر با کد Angelfish که با قابلیت‌هایی همچون ال تی ای و جی پی اس همراه خواهد بود و به طبع قیمت بالاتری خواهد داشت و نسخه کوچک‌تر با کد Swordfish احتمالا با امکانات کمتر و قیمت پایین روانه بازار خواهد شد. این تصاویر که در ادامه مشاهده می‌کنید، در واقع رندرهای تولیدی از منبعی به نام “Primary Source material” هستند تا انتشار دهنده اصلی این تصاویر فاش نشود. علاوه بر این وب سایت معتبر Android police در زمینه منابع و لو دهنده‌های خود بسیار مرموز است.

این ساعت‌های هوشمند اندرویدی کمپانی گوگل یا بهتر بگوییم «ساعت‌های هوشمند نکسوسی»، از پنل دایره‌ای و زیبا همچون موتو 360 بهره می‌برند. گفته می‌شود در نسخه گران‌تر خبری از حالت تعویض آسان بند‌های ساعت کمپانی گوگل نخواهد بود اما دارندگان Swordfish چنین امکانی را خواهند داشت. همچنین Angelfish به جهت پشتیبانی از ال تی ای و قرار گرفتن سخت افزار آن و همچنین باتری بزرگ‌تر، بدنه‌ای ضخیم‌تر خواهد داشت. در ادامه توجه شما را به این تصاویر جلب می‌نماییم:

نظرتان راجع به این ساعت‌های هوشمندی اندرویدی گوگل چیست؟ آیا این کمپانی بزرگ می‌تواند موفقیت چند ساله خود در سری تلفن‌های هوشمند نکسوس را در عرصه ساعت‌های هوشمند تکرار کند؟‌ نظرات خود در این زمینه را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*