موبایل میزو MX6

تصاویر واقعی از موبایل میزو MX6 به بیرون درز کرد؛ شباهت‌هایی به مدل پرو 6 دیده می‌شود

موبایل میزو MX6 محصول بعدی کمپانی Meizu خواهد بود. این کمپانی چینی امسال دستگاه‌های کمی را معرفی کرد و میزو ام ایکس 6 آخرین آن‌هاست. میزو به‌تازگی اعلام کرده که این گوشی هوشمند در 19 جولای (سه شنبه، 29 تیر ماه) از راه خواهد رسید. طراحی این گوشی دقیقا مشخص نبود و نمی‌دانستیم که با چه شکل و شمایلی ظاهر خواهد شد؛ اما انتشار تصاویری از زندگی واقعی این گوشی همه چیز را مشخص کرد.

اگر به تصاویر ارائه شده در زیر نگاهی بیندازید باید بگویم که شما اکنون در حال نگاه کردن به گوشی میزو MX6 هستید. طراحی این گوشی آن‌چنان تاثیر گذار نخواهد بود، آن‌هم به‌ دلیل آنکه عمدتا شکل ظاهری این دستگاه بسیار شبیه به گوشی Meizu PRO 6 است. این تصویر همزاد پنداری عجیبی با پرو 6 را تداعی می‌کند. حتی طراحی خطوط آنتن در بالا و پائین دستگاه درست به‌مانند میزو پرو 6 است. دکمه فیزیکی چند منظوره mBack یک بار دیگر به کار گرفته شده و به‌عنوان اسکنر اثرانگشت نیز عمل خواهد کرد. این گوشی از فلز ساخته شده و هر دو کلید پاور / قفل و کلید ولوم آن در سمت راست دستگاه قرار گرفته است.

موبایل میزو MX6 در تصاویری واقعی خودنمایی کرد، شباهت‌های زیادی به مدل پرو 6 وجود دارد

به لطف لیست منتشر شده از بنچمارک انتوتو، مشخصات گوشی Meizu MX6 در دسترس است. این دستگاه به یک نمایشگر فول اچ دی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل مجهز است و با اینکه در بنچمارک انتوتو به اندازه نمایشگر آن اشاره‌ای نشده؛ اما می‌توان انتظار داشت که یک صفحه نمایش 5.5 اینچی باشد.

موبایل میزو MX6 از یک پردازنده 10 هسته‌ای Helio X20 مدیاتک با معماری 64 بیتی در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880 قدرت خواهد گرفت. علیرغم این واقعیت که در بنچمارک انتوتو دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی این گوشی، دوربینی 12 مگاپیکسلی عنوان شده؛ اما یک دوربین 13 مگاپیکسلی را در این محل خواهیم دید. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و رابط کاربری Flyme 5.2.2.0 اختصاصی میزو بر بالای سیستم‌عامل اندروید آن نقش خواهد بست. بااینکه در بنچمارک AnTuTu ظرفیت باتری این دستگاه مشخص نشده؛ اما شایعات فراوان حکایت از آن دارد که یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای این اسمارت فون را فراهم خواهد کرد.

تصاویر واقعی از گوشی میزو MX6 را در زیر ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*