فروش 26 میلیونی سامسونگ از گلکسی اس 7 و اس 7 اج تا به امروز

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ سری جدید پرچم‌دارهای خود را در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی کرد و پس از آن در ماه مارس میلادی فروش جهانی آن‌ها آغاز شد. در حال حاضر با توجه به گزارش‌های جدید منتشر شده تا به امروز سامسونگ 26 میلیون نسخه از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج فروخته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا از جزئیات فروش 26 میلیونی سامسونگ آگاه شوید.

امروز صبح شرکت سامسونگ اعلام کرد که از زمان عرضه سری جدید گلکسی اس سود 7 میلیارد دلاری را در سه ماهه دوم داشته است، این سود متعلق به فروش سه ماهه دوم بهترین شرکت تولیدکننده موبایل بوده و برابر با 42.3 میلیارد دلار است. درحالی‌که سامسونگ رکورد سودآوری و فروش بخش موبایل خود را نشکسته است، اما اعلام شده که سود عملیاتی غول تکنولوژی کره‌ای برای سه ماهه دوم به بیش از 49 درصد رسیده است. این بدان معنا است که سود کلی این شرکت از بخش موبایل 3.5 میلیون دلار بوده که البته از ماه آوریل تا ماه ژوئن است.

همانطور که قبلا هم اعلام شده شرکت سامسونگ فروش خوبی را از دو دستگاه جدید خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج داشته است، اما این انتظار را نداریم که دستگاه‌های فوق توانایی شکستن رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را در دوره یک‌ساله داشته باشند. البته فروش 26 میلیونی سامسونگ رقم کمی نیست، اما این شرکت در گذشته رکوردهای فوق‌العاده بهتری را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر گوشی هوشمند گلکسی اس 4 رکورد فروش دستگاه‌های سامسونگ را از آن خود کرده، 70 میلیون نسخه از این دستگاه در سال 2014 به فروش رسید، گلکسی اس 4 سامسونگ در آوریل 2013 روانه بازار شد و تا پایان آوریل 2014 نیز رکورد فروش 70 میلیون نسخه‌ای را به ثبت رساند. به هر حال هنوز هم برای شکستن رکورد فروش بخش موبایل دیر نیست و شاید احتمال بسیار کمی برای شکستن رکورد فروش بخش موبایل توسط پرچم‌دارهای جدید وجود داشته باشد. به هر حال هنوز باید برای اعلام فروش و سود نهایی سامسونگ صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*