فبلت می نوت 2

یک تحلیلگر چینی معتقد است که رونمایی از فبلت می نوت 2 شیائومی درماه آگوست اتفاق خواهد افتاد

فبلت می نوت 2 محصول بعدی کمپانی شیائومی و یک دستگاه بالا رده بسیار عالی است. شایعات منتشر شده درباره مشخصات این دستگاه حاکی از آن است که گوشی Xiaomi Mi Note 2 دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است. انتظار می‌رود که مدل پایه‌ای آن به تراشه اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم مجهز شده و مدل پریمیوم آن با تراشه اسنپدراگون 823 و 6 گیگابایت رم عرضه شود. برخی شایعات به‌ این مقدار از حافظه نیز چاشنی اضافه کرده و گفته‌اند که شیائومی این دستگاه جدید خود را به 256 گیگابایت حافظه داخلی با تکنولوژی UFS 2.0 مجهز خواهد کرد. تکنولوژی که سریع‌تر از حافظه فلش eMMC داده‌ها را مدیریت خواهد کرد.

فبلت می نوت 2 شیائومی در ماه آگوست معرفی خواهد شد؛ این را یک تحلیلگر چینی می‌گوید

در فبلت می نوت 2 شیائومی نکته‌ی بارز دیگری نیز جلب توجه می‌کند. یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک کوالکام در دکمه اصلی آن جاسازی شده است. اسکنر کوالکام سریع‌تر از هر اسکنر اثرانگشت دیگری در گوشی‌های اندرویدی عمل خواهد کرد. علاوه بر این یک دوربین 16 مگاپیکسلی با سیستم تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) در پنل پشتی آن قرار گرفته و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا این دستگاه را روشن نگه دارد. تمامی این مشخصات باعث می‌شود که ما برای در اختیار داشتن چنین محصولی لحظه شماری کنیم؛ به‌خصوص اگر بدانیم که شیائومی قیمت‌گذاری برای این دستگاه را بسیار معقول‌تر از برخی کمپانی‌ها انجام داده است.

بر اساس پستی که تحلیلگر چینی، Pan Jiutang در ویبو منتشر کرده است، فبلت شیائومی می نوت 2 در ماه آینده معرفی خواهد شد. این گوشی واقعا دیدنی خواهد بود. از سپتامبر گذشته درباره این گوشی صحبت می‌شده و حتی در همان زمان نیز گفته می‌شد که این دستگاه به سنسور اثرانگشت اولترا سونیک مجهز خواهد بود.

زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند بالا رده و قدرتمند باقی نمانده، فقط کافی است کمی صبور باشید تا ببینید که غول جدید تکنولوژی چین با این دستگاه چگونه در بازار گوشی‌های هوشمند خودنمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*