گوشی Meizu PRO 7

آیا تصویر گوشی Meizu PRO 7 لو رفته است؟

تصویر جدیدی از یک گوشی ناشناخته از برند میزو به بیرون درز کرد، بر پایه این تصویر منتشر شده، برخی گمان می‌کنند که شاید گوشی Meizu PRO 7 به‌زودی وارد بازار شود. میزو یکی از کمپانی‌های نام‌آشنای چین است. این کمپانی خود را آماده می‌کند تا هرچه زودتر تا گوشی Meizu MX6 را راه‌اندازی کند پس طبیعی است که شایعات پیرامون این گوشی در جریان باشد؛ اما انتشار تصاویر جدیدی از یک گوشی ناشناخته با برند میزو داستان را به سمتی دیگر سوق داده است.

گوشی Meizu MX6 قطع به‌یقین در همین ماه معرفی خواهد شد. زمان آن به‌طور دقیق مشخص نیست؛ اما میزو قصد دارد تا با برپایی یک رویداد رونمایی این گوشی را به‌ بازارهای جهانی معرفی کند. به خاطر داشته باشید این کمپانی در آوریل گذشته گوشی پرچم‌دار میزو پرو 6 خود را معرفی کرد و انتظار می‌رود که گوشی Meizu PRO 7 در اواخر امسال عرضه شود. گوشی Meizu PRO 6 از یک پردازنده 10 هسته‌ای هلیو X25 مدیاتک با ساختار 64 بیتی قدرت می‌گیرد. این در حالی است که مدل قبلی این گوشی از تراشه اکسینوس 7420 سامسونگ قدرت پردازشی خود را به دست می‌آورد. کمپانی Meizu تائید می‌کند که قصد دارد تا بر روی گوشی پرچم‌داری کار کند که از تراشه اکسینوس قدرت خواهد گرفت. کمابیش تائید شده که گوشی میزو پرو 7 در اواخر امسال خودنمایی خواهد کرد و با وجود تراشه اکسینوس در آن، یک جانشین واقعی برای گوشی Meizu PRO 5 در راه است.

تصویر جدید از یک گوشی ناشناخته با برند میزو به بیرون درز کرد؛ شاید گوشی Meizu PRO 7 متولد شده است

تاکنون خبرهای مختلفی از گوشی Meizu PRO 7 به گوش رسیده است. در برخی از خبر‌ها این دستگاه با عنوان میزو پرو 6 اج نیز تعبیر شده است. شاید مهمترین دلیل آن نیز نمایشگر منحنی شکلی شبیه به دستگاه‌های اج سامسونگ و یا گوشی Vivo XPlay 5 باشد، که گفته می‌شود در این گوشی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر به تصویر بالا نگاهی بیندازید. باید بگوییم که شما اکنون با جدیدترین تصویر درز شده از یک گوشی هوشمند با برند میزو آشنا شده‌اید. به گفته منبع این خبر، این تصویر می‌تواند متعلق به گوشی میزو پرو 7 باشد. به نظر می‌رسد که پنل پشتی این دستگاه شیشه‌ای بوده و یا از ساختاری شبیه به شیشه برخوردار شده است. جزئیات کاملا در این تصویر مشخص نیست؛ اما گویی این دستگاه نیز درست به‌مانند گوشی میزو پرو 6 به 10 فلش LED در پشت مجهز شده است. همانطور که در بالا نیز بدان اشاره شد، انتظار می‌رود این دستگاه با تراشه اکسینوس 8890 عرضه شده و احتمالا در دو نسخه 4 و 6 گیگابایت رم تولید خواهد شد. نمایشگر آمولد محتمل‌ترین نمایشگری است که برای آن پیش بینی می‌شود و اگر قرار باشد میزو اندازه‌ی آن را شبیه به میزو پرو 5 طراحی کند؛ پس یک نمایشگر آمولد 5.7 اینچی دیگر متولد خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خخخ pro6 با او عظمت داخل بنچ مارک انتوتو6 رقیب p9 ,بقیه تست هاشو ندیدم ،قیمتش هم یک میلیون ششصد هست،