گوشی Motorola Moto Z Play

گوشی Motorola Moto Z Play ممکن است که به‌زودی وارد بازار شود

گوشی Motorola Moto Z Play ممکن است که به‌زودی به بازار عرضه گردد. لنوو در ماه ژوئن از گوشی‌های هوشمند سری موتو زد خود رونمایی کرد. گوشی‌هایی با نمایشگر 5.5 اینچی، تراشه‌های اسنپدراگون 820 کوالکام و پشتیبانی از ماژول‌هایی به ‌نام موتو مدز (MotoMods) که بر پنل پشتی گوشی قرار گرفته و می‌تواند ویژگی‌هایی چون بلندگوهای باکیفیت، باتری با ظرفیت بیشتر و دوربین را به‌ آن اضافه کند.

هند اخیرا تبدیل به یکی از بازارهای پرمنفعت برای گوشی‌های هوشمند شده و توجه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده را به خود جلب کرده است. در همین راستا وب‌سایت Zauba که وب‌گاه مربوط به صادرات و واردات کشور هند است، چند وقتی است که به دلیل ورود برخی از گوشی‌های هوشمند به این کشور و لیست شدن نام آنها در این سایت، موردتوجه بسیاری از منابع خبری تکنولوژی قرار گرفته است. به‌عنوان‌مثال، اخیرا در این سایت نشان داده شده که سه دستگاه از گوشی Motorola Moto Z Play وارد هند شده است. مدل معرفی نشده‌ای که انتظار می‌رود گوشی میان رده‌ای از موتورولا موتو زد و موتورولا موتو زد فورس باشد.

فهرست منتشر شده در سایت Zauba نشان می‌دهد که گوشی Motorola Moto Z Play (در این لیست با نام Vertex مشخص شده است) درست به‌مانند گوشی‌های موتو زد و موتو زد فورس (Moto Z Force) دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی بوده که از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل برخوردار شده است. بر پایه‌ی آزمون گیک‌بنچ قبلی این دستگاه، انتظار می‌رود که موتو زد پلی از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 506 قدرت بگیرد. این دستگاه از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم را تامین کرده و در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدلی با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و مدلی دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی.

گوشی Motorola Moto Z Play

این گوشی با شماره سریال XT1635-01 در سایت Zauba ذکر شده و تک سیم‌کارته خواهد بود. این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 884 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 4464 را به دست آورده است. پیش بینی می‌شود که گوشی موتو زد پلی پس از راه‌اندازی گوشی Moto Z و Moto Z Force که در سپتامبر راه‌اندازی خواهند شد، رونمایی شود. با وجود آنکه این دستگاه در رنج گوشی‌های میان رده قرار خواهد گرفت؛ اما انتظار می‌رود که از سیستم ماژولار MotoMods پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*