آیفون ۷ پلاس اپل

عکس جدیدی از آیفون ۷ پلاس همراه با ویژگی‌های آن به بیرون درز کرد

به‌تازگی تصویر جدیدی از آیفون ۷ پلاس منتشر شده است که منبع ادعا می‌کند این عکس را در کلاس‌های توجیهی کمپانی Foxconn تهیه کرده است. این تصویر نشان می‌دهد که آیفون ۷ پلاس از یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره می‌برد. علاوه بر آن اعلام کرده است که بدنه این آیفون کاملاً ضد آب بوده و از شارژر بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تصویر جدیدی از احتمالاً آیفون ۷ پلاس ، پرچم‌دار آینده کمپانی اپل ساعاتی پیش منتشر شده است که همراه با آن شاهد درز اطلاعات تازه‌ای از این تلفن هوشمند هستیم. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که این هندست با نسخه اصلی آیفون 7 خواهد داشت، اضافه شدن دو دوربین در قسمت پشتی است که مدت‌ها خبر این شایعه به گوش می‌رسد.

این تصویر که از نمای پشتی آیفون ۷ پلاس گرفته شده است، نشان دهنده رنگ خاکستری است که به‌صورت سنتی در آیفون‌های اپل شاهد آن هستیم. منبع منتشر کننده این تصویر ادعا می‌کند که این عکس را در جلسه آموزشی شرکت Foxconn تهیه کرده است.

آیفون ۷ پلاس اپل

دیگر باید قبول کنیم که آیفون ۷ پلاس اپل از دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره می‌برد

در بررسی دقیق‌تر این تصویر نشان می‌دهد که آیفون ۷ پلاس همراه با دو دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که جک 3.5 میلی‌متری سنتی هدفون دیگر در این محصول وجود ندارد تا مهر تأییدی بر روی شایعات چند مدت اخیر باشد. از ویژگی‌های دیگری که این منبع آن‌ها را افشا کرده باید به بدنه ضد آب و پشتیبانی از شارژر بی‌سیم اشاره کرد.

چندی پیش اعلام شده بود که دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون ۷ پلاس در دو مدل مختلف 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد و خبری از مدل 16 گیگابایتی نیست. در شایعات دیگری نیز عنوان شده بود که آیفون ۷ پلاس علاوه بر دو مدل ذکر شده، در مدل‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهند شد.

هرچند تا بدین لحظه هیچ‌یک از شایعات پیرامون پرچم‌داران اپل توسط این کمپانی تأیید یا تکذیب نشده است؛ اما با توجه به تصاویر تازه انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی می‌توان حدس زد که محصول نهایی حتی اگر چنین چیزی نباشد، بی‌شباهت با این تصویر نیز نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر زشت انتظار نداشتم همچنین طرح چند ساله تکراری بزنه. یک دوربین چقدر گوشی و زشت کرده بود حالا شد دوتا