اسمارت فون LeEco Le 2

تماشا کنید: محک خوردن اسمارت فون LeEco Le 2 در تست سقوط و تست خمیدگی

اسمارت فون LeEco Le 2 در تست سقوط و تست خمیدگی محک خورد. LeEco یکی از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در حال رشد است. این کمپانی چینی در آوریل سال گذشته وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد و از آن هنگام تاکنون توانسته محصولات خوبی را روانه بازار کرده و برای خود، به‌خصوص در بازارهای آسیایی اسم و رسمی برهم زند.

چندی پیش این کمپانی برای آنکه بتواند در بازارهای خارج از آسیا نیز خودی نشان دهد، دفاتری را در ایالات متحده افتتاح کرد. کمپانی LeEco آوریل سال گذشته سه گوشی هوشمند LeEco Le 2 ، لمکس 2 و Le 2 Pro را معرفی کرد. گوشی Le Max 2 همچنان پرچم‌دار این کمپانی است؛ اما امروز می‌خواهیم درباره‌ی محصول دیگری از این کمپانی صحبت کنیم، موبایل LeEco Le 2 که به‌تازگی تست‌های سقوط و خمیدگی آن انجام شده است.

اسمارت فون LeEco Le 2 در تست سقوط و تست خمیدگی به چالش کشیده شد

اگر به‌خاطر داشته باشید، اسمارت فون LeEco Le 2 مدتی پس از راه اندازی مورد هجوم انتقادهای فراوانی برای ترک خوردگی روی صفحه نمایش آن قرار گرفت. کاربران شکایت‌های فراوانی را مطرح کردند که نمایشگر این گوشی پس از یک سقوط ساده دچار ترک‌ خوردگی می‌شود. بعد از آن کمپانی LeEco اعلام کرد که برای جلوگیری از چنین مشکلی نمایشگرهای این گوشی را تقویت کرده و اکنون با آزمایش تست‌های مختلف سقوط و خمیدگی باید گفت که کاملا درست است؛ مقاومت این گوشی بالا رفته است. تیم Technical Guruji Indian تصمیم گرفتند تا تست‌ خمیدگی و تست سقوط LeEco Le 2 را در کانال یوتیوب قرار دهند. اگر به اولین ویدئوی زیر نگاهی بیندازید. آزمایش‌های مختلفی از تست سقوط این گوشی را خواهید دید. شرایطی برای این تست در نظر گرفته شده که در مواقع بسیاری ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد.

این گوشی از تمامی شکل‌های سقوط مورد آزمایش، سربلند بیرون آمد و عملکرد نمایشگر آن همچنان به‌خوبی قبل، عمل می‌کرد. گویا این کمپانی بر سر وعده‌ی خود ایستاده و نمایشگر گوشی خود را به‌خوبی تقویت کرده است.

اما در ویدئوی دوم تست خمیدگی این گوشی به نمایش درآمده است. پس از اعمال فشار زیاد به هر دو طرف LeEco Le 2، این گوشی همچنان پابرجا ایستاده و حتی نمایشگر آن پس از اعمال فشار مستقیم بر روی آن به عملکرد خود ادامه می‌دهد و هیچ خللی در آن صورت نمی‌گیرد. اسمارت فون LeEco Le 2 در یک بدنه فلزی به نظر گوشی محکمی می‌رسد و قطعا این ساختار فلزی به دوام آن کمک شایانی می‌کند.

LeEco Le 2، گوشی هوشمند میان رده و مقرون‌به‌صرفه‌ای است. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 با ساختار معماری 64 بیتی قدرت می‌گیرد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد. دوربینی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای خوش کرده و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. بر روی گوشی هوشمند LeEco Le 2 اندروید 6.0 مارشمالو پیش نصب شده و بر بالای این سیتم‌عامل گوگل رابط کاربری EUI 5.6 اختصاصی این کمپانی خودنمایی می‌کند.

در ویدئوهای زیر می‌توانید تست سقوط و تست خمیدگی LeEco Le 2 را ملاحظه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*