آیا شیائومی دو مدل جدید از ردمی را روانه بازار می‌کند؟

این روزها خبرهای بسیاری درباره شرکت چینی شیائومی منتشر می‌شود، از گوشی‌های هوشمند جدید گرفته تا لپ‌تاپ‌های قدرتمند که قطعا در زمان عرضه فروش بسیار خوبی را خواهند داشت. این شرکت چینی که اکنون به‌عنوان تولیدکننده برتر چین شناخته شده، حال به‌تازگی اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی قصد تولید دو مدل جدید از ردمی را دارد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شرکت شیائومی هرچند ماه یک‌بار مدل‌های جدیدی از خانواده ردمی معرفی می‌کند، اگر به یاد داشته باشید این شرکت در ماه ژوئن از دو مدل ردمی با نام‌های ردمی 3 اس و ردمی 3 اکس رونمایی کرد، حال باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد که دو مدل جدید دیگر را از ردمی روانه بازار کند.

xiaomi-redmi-3

آن‌طور که پیدا است این دو دستگاه جدید با شماره مدل‌های 2,016,020 و 2,016,021 در وب‌سایت ملی صدور گواهینامه چین دیده شده‌اند، هردو دستگاه دارای شارژر 5V/2A هستند، البته تاریخ این اطلاعات متعلق به 29 ژوئن است. رسانه‌های مختلفی این خبر را منتشر کرده که باتوجه به گفته آن‌ها این احتمال وجود دارد که دو دستگاه فوق از خانواده ردمی و یا از خانواده مکس با رم 2 گیگابایتی باشند.

xiaomi-new-phones

تاکنون شرکت شیائومی هیچ خبر رسمی را درباره عرضه دستگاه‌های جدید منتشر نکرده است، البته این شرکت قبلا اعلام کرده بود که تولید دستگاه‌های خود را افزایش داده و شاید با عرضه دستگاه‌های جدید قصد راضی نگه داشتن کاربران را داشته باشد و در کل عرضه دو مدل جدید از ردمی می‌تواند تاثیر بهتری در بازار داشته باشد. به هر حال شیائومی در مدت کوتاهی پیشرفت بسیاری را داشته و فروش خوبی را در طی چند ماه اخیر به ثبت رسانده است. اگر قرار بر تولید و عرضه دستگاه‌های جدید باشد، متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی از آن‌ها منتشر نشده و باید منتظر انتشار خبرهای رسمی در آینده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*