5 فیلم برتر تیر ماه

5 فیلم برتر تیر ماه که ارزش دیدن را دارند

در طی این مدت دنیای سینما بسیار داغ شده است و عنوان‌های بسیاری روانه پرده سینما شده که جدول‌های فروش رکوردهای بی‌نظیر آن‌ها را نشان می‌دهد. امروز در گجت نیوز قصد داریم که 5 فیلم برتر تیر ماه را به شما معرفی کنیم. اگر از علاقه‌مندان به سینما هستید و در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در ماه جاری میلادی فیلم‌های بسیاری در ژانرهای مختلف بر روی پرده سینما اکران شده‌اند و در کل لیست بلند بالایی را تشکیل داده‌اند. این احتمال وجود دارد که کاربران زمان زیادی برای نگاه کردن این فیلم‌ها نداشته باشند پس معرفی برترین‌های این ماه شاید کار بسیاری از افراد را ساده کند، به هر حال 5 فیلم برتر ماه 95 به معنای واقعی ارزش دیدن را دارند، در ادامه مطلب به معرفی و خلاصه داستان این فیلم‌ها خواهیم پرداخت.

5 فیلم برتر تیر ماه

The BFG

5 فیلم برتر تیر ماه

فیلم The BFG بر اساس رمان معروفی باهمین نام که نوشته رولد دال است ساخته شده است این فیلم در ماه ژوئن برابر با تیر ماه اکران شده است. فیلم The BFG در اصل داستان دختر کوچکی با نام سوفی است که با غول ترسناکی با نام BFG آشنا می‌شود، این غول برخلاف ظاهر ترسناک خود بسیار دوست داشتنی و مهربان است، در این فیلم دو غول ترسناک دیگر نقش منفی را دارند و برای همین سوفی و BFG به سراغ ملکه در لندن می‌روند تا او را از کارهای بد و شیطانی دو غول ترسناک آگاه سازند.

The Purge: Election Year

5 فیلم برتر تیر ماه

فیلم The Purge: Election Year از سری فیلم‌های جذاب در تیر ماه جاری است، داستان این فیلم روایت‌های جالبی را نشان می‌دهد، سناتور شارلین به‌عنوان کاندین ریاست جمهوری مصمم به اجرای سنت سالانه‌ای در این کشور با نام روز پاک‌سازی است. در این روز 12 ساعت هرگونه جرم و جنایتی آزاد است و هیچ‌گونه مجازاتی ندارد، پس افراد مختلف نقشه‌هایی را برای سود بردن از این ماجرا دارند. در طی این فیلم رخدادهای جالبی وجود دارد و داستان فیلم را جذاب‌تر از آنچه فکر می‌کنید نشان می‌دهد.

The Secret Life of Pets

5 فیلم برتر تیر ماه

فیلم The Secret Life of Pets که یکی از انیمیشن‌های خارق‌العاده آمریکایی است در یک آپارتمان در منهتن شروع می‌شود و زندگی حیوان خانگی با نام مکس را نشان می‌دهد، مکس پس از مدتی با حیوان خانگی دیگری هم‌خانه می‌شود که در ابتدا اختلافات بسیاری را باهم دارند، اما در طی رخدادهای فیلم رابطه‌ آن‌ها تغییر می‌کند.

Star Trek Beyond

5 فیلم برتر تیر ماه

همانطور که می‌دانید فیلم Star Trek دارای نسخه‌های مختلفی است که آخرین نسخه آن با نام Star Trek Beyond اکران شده است. این فیلم در همان سبک نسخه‌های قدیمی است، اما داستانی متفاوت را نشان می‌دهد که جذابیت را در نوع خود به اوج رسانده است.

Jason Bourne

5 فیلم برتر تیر ماه

ماجرای تازه جیسون بورن از دیگر فیلم‌های بورن متفاوت است چراکه برای کشف حقایق پنهان خود که در گذشته رخ داده است تلاش می‌کند. به هر حال این فیلم یکی از بهترین‌های دنیای بورن است. پیشنهاد می‌شود که حتما آن را تماشا کنید.

لیست 5 فیلم برتر تیر ماه ما به پایان رسید، البته این 5 فیلم از میان فیلم‌های بسیاری انتخاب شده و در انتخاب آن‌ها سعی بر این شده که ژانرهای مختلف برای سلیقه‌ها مختلف وجود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه