دوربین گوشی Meizu MX6

دوربین گوشی Meizu MX6 بسیار شبیه به مدل Pro 6 است

گفته می‌شود که دوربین گوشی Meizu MX6 بسیار شبیه به دوربین گوشی میزو پرو 6 است. تا همین اواخر گوشی‌های پرچم‌دار کمپانی Meizu در سری خط تولید MX قرار گرفته بودند. مدتی بعد نسخه قوی‌تر با نمایشگر بزرگ‌تری در امسال تحت نام پرو (Pro) منتشر شد.

به نظر می‌رسد که میزو تصمیم دارد تا امسال چیزهای کمی را تغییر دهد. این کمپانی به‌تازگی گوشی میزو پرو 6 را با یک نمایشگر 5.2 اینچی راه‌اندازی کرده و اکنون شایعاتی پیرامون گوشی Meizu MX6 شنیده می‌شود که گویی با یک نمایشگر 5.5 اینچی همراه خواهد بود؛ هرچند تاکنون بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی میزو پرو 6 همچنان قدرتمندتر است.

شایعات حکایت از آن دارد که گوشی میزو MX6 تا کمتر از سه هفته‌ی دیگر – در نوزدهم ژوئیه – راه‌اندازی خواهد شد. علاوه بر آنکه ادعا شده که این دستگاه احتمالا دارای دو انحنا در دو طرف نمایشگر خود است، چندان شواهد دیگری از این گوشی هوشمند دیده نشده است.

یک تصویر منتشر شده از گوشی میزو ام ایکس 6، پنل پشتی این دستگاه را به نمایش گذاشته که بسیار به گوشی میزو پرو 6 شبیه است. از ماژول بیرون زده دوربین گوشی Meizu MX6 و قرارگیری فلش LED در آن تا نوار پلاستیکی آنتن منحنی شکل آن، همه و همه به میزو پرو 6 شبیه است. در این تصویر منتشر شده اندکی شک و تردید وجود دارد. نه به خاطر آنکه زبان طراحی، بسیار به گوشی Pro 6 شباهت دارد؛ اما به دلیل آنکه ساخت جعلی چنین خبرهایی بسیار ساده بوده و می‌توان با عکس گرفتن ساده‌ای از میزو پرو 6 و انتشار آن در فضای مجازی خوراک آسیاب شایعات را به‌راحتی تامین کرد.

مشخصات گوشی Meizu MX6 به علت معرفی نشدن رسمی همچنان در حد و اندازه‌های شایعه است؛ اما بد نیست بدانید که خبر‌های منتشر شده پیرامون این دستگاه، آن را یک گوشی هوشمند 5.5 اینچی با نمایشگر فول اچ دی معرفی کرده‌اند. گفته می‌شود این دستگاه به تراشه Helio X20 مجهز شده، دوربینی 20.7 مگاپیکسلی رو به عقب داشته و در جلو از دوربینی 8 مگاپیکسلی برخوردار شده است.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را ببینید و یادتان باشد که هنوز این جزئیات به‌طور رسمی تائید نشده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*