آپدیت اندروید نوقا برای دستگاه‌های اچ تی سی 10 ، وان ام 9 وان ای 9 منتشر می‌شود

اگر اخبار دیشب گجت نیوز را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که نام اندروید بعدی مشخص شده و گوگل به‌صورت رسمی آن را اعلام کرده است، نسخه بعدی سیستم‌عامل گوگل، اندروید نوقا (Nougat) نام دارد. شرکت اچ تی سی چند ساعت پس از اعلام نام بعدی اندروید اعلام کرد که آپدیت اندروید نوقا به‌زودی برای دستگاه‌های اچ تی سی منتشر می‌شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

حال که نسخه بعدی اندروید به‌صورت رسمی اعلام شده، قرار است که آپدیت آن برای دستگاه‌های اندرویدی نیز منتشر شود، آن‌طور که پیدا است آپدیت اندروید نوقا برای دستگاه‌های اچ تی سی 10، اچ تی سی وان ام 9 و اچ تی سی وان ای 9 منتشر می‌شود. مدت کوتاهی پس از اعلام رسمی اندروید N که به‌صورت رسمی اندروید نوقا نامیده شده است، اچ تی سی در یک پست توییتری اعلام کرد که آپدیت اندروید نوقا برای سه دستگاه این شرکت در حال آماده سازی برای انتشار است.

آپدیت اندروید نوقا

از آنجا که گوشی هوشمند اچ تی سی 10، پرچم‌دار فعلی شرکت تایوانی است، پس جای هیچ تعجبی نیست که این آپدیت را دریافت کند. از سوی دیگر گوشی هوشمند اچ تی سی وان ای 9 زمانی اندروید 6.0 مارشمالو را دریافت کرد که تنها روی چند دستگاه نکسوس نصب شده بود. به هر حال بازهم قرار است که این دستگاه اچ تی سی به‌زودی جدیدترین آپدیت سیستم‌عامل اندروید را دریافت کند.

همانطور که می‌دانید اچ تی سی وان ام 9 محصول سال 2015 شرکت اچ تی سی است و پس از دریافت اندروید 5.1 و همچنین اندروید 6.0 مارشمالو، اکنون نوبت به دریافت آخرین آپدیت رسیده که به احتمال زیاد در اواخر سال جاری میلادی آن را دریافت کند. شرکت اچ تی سی اعلام کرد که آپدیت اندروید نوقا پس از منتشر شدن برای این سه دستگاه برای دستگاه‌های بیشتری منتشر خواهد شد و فعلا هدف این سه دستگاه است.

حال بزرگ‌ترین سوال این است که تاریخ دقیق انتشار چه زمانی است؟ متاسفانه شرکت اچ تی سی هنوز جزئیاتی را در این باره منتشر نکرده است، اما این انتظار را داریم که گوشی هوشمند اچ تی سی 10 زودتر از دستگاه‌های دیگر این آپدیت را دریافت کند و درنهایت آپدیت فوق برای دیگر دستگاه‌های اعلام شده تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستان من از گوشی e9+ استفاده میکنم و گزینه بروز رسانی رو تو ستینگش نداره باید چجوری بروز رسانیش کنم لطفا راهنماییم کنید دوستانم که گوشیشون رو به اندروید6 ارتقا دادند گفتند که عملکرد گوشیشون بهتر شده اما من به دلیل این که گزینهی به روز رسانی رو ندارم نمیتونم به روز رسانی کنم کمکم کنید