رنگ جدید وان پلاس 3

دو رنگ جدید وان پلاس 3 ممکن است به‌زودی وارد بازار شود

دو رنگ جدید وان پلاس 3 احتمالا به‌زودی به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد. کمپانی وان پلاس در هنگام رونمایی از گوشی وان پلاس 3 هیاهوی زیادی به راه انداخت. این کمپانی با ادعای ارائه‌ی یک گوشی هوشمند قدرتمند با قیمتی پائین سعی در جلب مشتری بیشتر برای محصول جدید خود داشت.

در حال حاضر گوشی OnePlus 3 تنها در یک رنگ، خاکستری گرافیتی در دسترس بوده و انتظار می‌رود که رنگ طلایی آن در ماه جولای وارد بازار شود. اکنون خبر‌هایی جدیدی از این کمپانی به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که ممکن است دو رنگ جدید وان پلاس 3 به‌زودی به بازار عرضه شوند. نگران نباشید رنگ رز گلدی وجود ندارد (این رنگ که تقریبا همان گلبهی خودمان است، بسیاری از کاربران را خسته کرده است) این دو رنگ جدید سبز و قرمز خواهد بود.

به گفته‌ی منبع این خبر، وان پلاس قرمز رنگ که به نظر بسیار جذاب هم می‌رسد با کابل شارژ قرمز و سفید رنگی عرضه خواهد شد. این رنگ جدید وان پلاس 3 در وب‌سایت OnePlus ظاهر شد؛ اما کمی بعد این وب‌سایت گوشی مورد نظر را حذف کرد. امیدواریم که این گوشی به واقعیت تبدیل شود. رنگ قرمز، رنگ قشنگ و جذابی است.

رنگ جدید وان پلاس 3

از سویی دیگر نسخه‌ی سبز رنگ این گوشی نیز بسیار زیبا بوده و جلب توجه می‌کند. در هر دو تصویر منتشر شده از نسخه‌های رنگ جدید وان پلاس 3 خطوط آنتن در پشت و حاشیه‌ها در جلوی گوشی، سیاه رنگ هستند.

رنگ جدید وان پلاس 3

اگر وان پلاس تصمیم داشته باشد که پرچم‌دار جدید خود را با این رنگ‌های جدید و جذاب منتشر کند، مطمئنا باید به‌خوبی از آن محافظت کرد. قاب‌های نشان داده شده در تصویر زیر می‌تواند در این کار به شما کمک شایانی کند.

اجازه دهید جهت یادآوری نگاه گذرایی به مشخصات گوشی وان پلاس 3 بیندازیم. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر آمولد 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام به آن قدرت داده و از اسکنر اثر انگشت و تکنولوژی NFC نیز برخوردار شده است. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی فضای ذخیره سازی موبایل وان پلاس 3 را تشکیل داده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیروی لازم برای روشنایی آن را فراهم می‌آورد. تمامی این مشخصات در یک بسته‌ی تکنولوژیکی جمع آوری شده و تنها با قیمت 399 دلار قابل خریداری است.

رنگ جدید وان پلاس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*