پورشه پانامرا 2017

پورشه پانامرا 2017 در چند تصویر جدید به نمایش درآمد

آلمانی‌‌ها تصمیم دارند به‌زودی نسل جدید سری سدان پورشه پانامرا 2017 را معرفی کند. بااین‌حال، به‌تازگی تصاویری از شمایل این خودرو در فضای مجازی پخش‌شده‌اند. لو رفتن تصاویر و مشخصات فنی همواره برای رسانه‌ها جذاب بوده اما مطمئنا شور و شوق مراسم رونمایی را کم‌تر خواهد کرد. برای آشنایی با این خودرو، در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

اینترنت به‌هیچ‌وجه مکان امنی برای حفظ اسرار نیست و ازاین‌رو چندین تصویر از پورشه پانامرا 2017 پیش از معرفی رسمی آن فاش شده. درحالی‌که این اخبار اصلا برای پورشه خوشایند نیستند اما دوستداران این خودرو را هیجان‌زده کرده است.

پورشه پانامرا 2017

پورشه پانامرا 2017 آلمانی‌تر می‌شود

نسل بعدی پانامرا طراحی بسیار متفاوتی نسبت به نسخه‌ی قبلی ندارد اما این موضوع اصلا بر روی زیباتر شدن پکیج کلی آن موثر نبوده. پانامرا در جزئیات، بسیار دگرگون‌شده و حالا بیش‌تر از همیشه شبیه یک سدان قدرتمند آلمانی است. طراحی بخش جلو و عقب، به‌ویژه‌ی شکل چراغ‌ها، ته‌چهره‌ای از آخرین‌مدل 718 دارند. زیر کاپوت پرزرق‌وبرق پورشه‌وار این خودرو، پیشرانه‌ای هشت سیلندر V شکل به حجم 4.0 لیتر همراه با توربو شارژ دوقلو جای گرفته. البته انتظار می‌رود نسخه‌ی شش سیلندر نیز همراه با مدل هیبریدی قابل سفارش باشد.

در بخش داخلی این خودرو، تنها دستگاهی که آنالوگ باقی‌مانده نشانگر سرعت‌سنج است که مستقیما رو به روی راننده قرارگرفته است. چهار صفحه دیجیتالی نیز در اطراف آن قرارگرفته‌اند که وضعیت کلی خودرو را به اطلاع راننده و سرنشینان می‌رسانند.

پورشه پانامرا 2017

در پورشه پانامرا 2017 برخلاف مدل‌های قبلی، مقدار فضای نسبتا مطلوبی برای سرنشینان صندلی‌های عقب اختصاص داده‌شده است. هرچند که تصاویر زیادی از بخش عقب این خودرو موجود نیست، اما می‌توان به نمایشگر لمسی بزرگی در وسط کنسول عقب اشاره کرد که برای سرگرمی سرنشینان تعبیه‌شده است.

تصویری از کنسول جلویی این خودرو منتشرنشده اما انتظار می‌رود همانند بخش عقب، دکمه‌های خازنی مشابهی برای سرنشینان جلویی در نظر گرفته‌شده باشد و یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی بزرگ، وظایف سرگرمی را بر عهده بگیرد.

سوا از تصاویر منتشرشده، شایعه خاص دیگر در خصوص دارایی‌های فنی پورشه جدید موجود نیست. با توجه به اطلاعات موجود، پیش‌بینی می‌شود تفاوت چندانی در توان و گشتاور آن ایجاد نشود. بااین‌همه، تنها چند روز تا معرفی پورشه پانامرا 2017 باقی‌مانده و باید تا آن زمان منتظر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*