دوربین بزرگ‌تر در آیفون ٧

تصویری که به تازگی منتشر شده از وجود دوربین بزرگ‌تر در آیفون ٧ خبر می‌دهد

صبح امروز بار دیگر مرکز تعمیراتی Rock Fix تصویر جدیدی از آیفون ٧ را در صفحه شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد. بر اساس این تصویر باید گفت که آیفون نسل آینده اپل از ماژول دوربین بزرگ‌تری برخوردار است. اگر این تصویر واقعیت داشته باشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دوربین آیفون با تولید پیکسل‌هایی بزرگ‌تر، تصاویر به‌مراتب باکیفیت‌تری را خلق کند.

هفته دیگری آمد و بازهم شایعه جدیدی از آیفون ٧ به بیرون درز کرد. اگر به خاطر داشته باشید چند روز قبل از سوی یک مرکز تعمیراتی چینی به نام Rock Fix تصاویری از آیفون ٧ منتشر شد که ادعا می‌کرد این محصول به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی، اسلات دو سیم کارته، حافظه داخلی 256 گیگابایت و جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

دوربین بزرگ‌تر در آیفون ٧

آیفون ٧ به یک دوربین بزرگ‌تر از نسل گذشته خود مجهز خواهد بود که تصاویر باکیفیت‌تری را ارائه می‌کند

حال نوبت به درز تصویر دیگری از سوی این مرکز تعمیراتی چینی می‌رسد که حاوی نکات جالبی است. بر اساس این تصویر تعدادی خطوط آنتن پلاستیکی دیده می‌شود و دوربین اصلی این محصول نیز به نظر می‌رسد از سنسور بزرگ‌تری برخوردار است. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر این تصویر واقعی باشد، دوربین نسل آینده آیفون پیکسل‌های بزرگ‌تری را به جهت دریافت نور بیشتر نسبت به نسل گذشته ارائه دهد.

نکته مشترکی که بین این 2 گزارش دیده می‌شود، صفحه نمایش 4.7 اینچی آیفون ٧، خطوط آنتن و همچنین حضور جک 3.5 میلی‌متری کلاسیک هدفون‌ها است. هرچند که تا بدین لحظه در هیچ گزارشی به نسخه 5.5 اینچی آیفون (با نام احتمالی آیفون ٧ پلاس) دیده نمی‌شود.

Rock Fix هم چنین اضافه کرده است که ما می‌توانیم انتظار عرضه آیفون ٧ اینچی جدید را در دو نسخه مختلف داشته باشیم. یک مدل پایه که جای آیفون 6 را خواهد گرفت. مدل دیگری نیز وجود دارد که به احتمال خیلی زیاد آیفون ٧ پلاس نام خواهد گرفت و این محصول به یک دوربین دوگانه پشتی مجهز خواهد بود.

هر دو این مدل‌ها از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت خاصی در بازارهای رقابتی مانند چین، هند و حتی ایران داشته باشد. اگر این گزارش درست باشد، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا فروش ضعیف آیفون‌های گذشته خودش را با ارائه امکاناتی همچون دوربین قدرتمندتر و دو سیم کارت جبران کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*