گوشی هوشمند مایکروسافت

گوشی هوشمند مایکروسافت یک محصول بالارده خواهد بود؛ سرفیس فون نزدیک است؟

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در صحبت‌های خود طی برگزاری تور لندن این کمپانی اعلام کرده که گوشی هوشمند مایکروسافت یک محصول بالارده خواهد بود. هرچند که این صحبت به‌صورت مستقیم انجام نشده؛ اما پالس‌های مثبت حرف‌های او خبر از نزدیکی عرضه سرفیس فون می‌دهد.

ماه گذشته کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شده است؛ اما این بدان معنا نخواهد بود که به‌طورکلی نام گوشی هوشمند مایکروسافت دیگر به گوش ما نخورد. در عوض آن‌ها قصد دارند سرمایه گذاری متمرکزی را بر روی این بخش داشته باشند. این چیزی است که «کوین گالو» یکی از مدیران ارشد کمپانی مایکروسافت طی برگزاری تور لندن این شرکت تأیید کرد.

گوشی هوشمند مایکروسافت

کوین گالو

گالو می‌گوید سیاست نوکیا (کمپانی که مایکروسافت امتیاز آن را به‌صورت کامل فروخت) تولید گوشی‌های هوشمند پایین رده بود که هیچ‌گاه به سودآوری نمی‌رسیدند. وی همچنین اظهار داشت که بازار کسب و کار، جایی که مایکروسافت جزو هسته‌های قدرتمند آن است، انتظار می‌رود که به‌زودی متحول شود.

گالو در واقع به‌صورت غیرمستقیم اعلام کرده که مایکروسافت برنامه ریزی جامعی را برای تولید و عرضه دستگاه‌های بالارده انجام داده است که در اصل گوشی هوشمند مایکروسافت نیز جزوی از آن خواهد بود. گالو در این باره می‌گوید:

ما واقعاً همه چیز را در ویندوز دسکتاپ تمام کرده‌ایم که به برخی از نوآوری‌های بالا رده کمک کرده و همین‌طور ما همه چیز را برای دستگاه‌های Surface تمام کرده‌ایم. بنابراین تولیدکنندگان می‌توانند به ساخت و توسعه محصولات خود بپردازند.

 

گوشی هوشمند مایکروسافت در قالب سرفیس فون

در حال حاضر بسیاری از کارشناسان بر این باورند که نسل آینده گوشی هوشمند مایکروسافت در قالب نام سرفیس فون (Surface Phone) روانه بازار خواهد شد. با این حال مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که قصد خروج از بازار گوشی‌های هوشمند مصرف کننده را دارد. ما از این خبر متعجب شدیم اما به نظر می‌رسد که این کار مایکروسافت و فروش امتیاز نوکیا، آغازی دوباره برای گوشی هوشمند مایکروسافت خواهد بود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*