دیوایس‌های شیائومی

عرضه دیوایس‌های شیائومی در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ به ۱۸ میلیون رسید

همانطور که می‌دانید شرکت شیائومی بزرگ‌ترین تولید گوشی‌ هوشمند در سال ۲۰۱۵ در چین بود و سهم بزرگی را از بازار جهانی موبایل داشت، همچنین شرکت هواوی در رتبه دوم قرار گرفت که نزدیک به شیائومی بود. این دو شرکت اکنون رقابت تازه‌ای را باهم آغاز کرده‌اند. حال آمار و ارقام تازه‌ای درباره عرضه دیوایس‌های شیائومی منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اکنون قصد داریم که درباره ظرفیت تولید دستگاه‌های شیائومی صحبت کنیم. این شرکت تمایل دارد که در سال جاری چند گوشی هوشمند جدید را روانه بازار کند، البته در طول سال جاری دستگاه‌های جدیدی را به بازار عرضه کرده که فروش خوبی را داشته‌اند. این شرکت تقاضای بالایی برای تولید گوشی‌های هوشمند داشته و به اندازه کافی دستگا‌ه‌های خود را تولید نکرده است.

تولید گوشی هوشمند شیائومی می ۵ در طی این مدت افزایش یافته، البته این امر پس از در دست گرفتن همه چیز توسط مدیریت این شرکت یعنی لی ژوئن صورت گرفت. پس از تصمیم گیری برای افزایش تولید شیائومی می ۵، اکنون تولید این دستگاه به ۷۰۰۰۰۰ هزار واحد در هر ماه رسیده است. باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده شیائومی اکنون قادر به تولید ۱ میلیون واحد از دستگاه می ۵ در هر ماه است.

به لطف مدیریت و کمک لی ژوئن عرضه دیوایس‌های شیائومی رشد بسیاری داشته است و تولید دیوایس‌های شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری افزایش یافته است. شیائومی موفق به تولید ۶ میلیون دیوایس در هر سه ماه بوده که برابر با ۱۸ میلیون واحد است، یعنی تاکنون توانسته ۱۸ میلیون دیوایس را به بازار عرضه کند.

آنطور که پیدا است شیائومی به دنبال افزایش تولید ردمی ۳ اس بوده و قصد دارد که رکورد فروش بهتری را با نام خود ثبت کند، علاوه بر این درباره دستگاه‌های جدید آینده هم خبرهایی را منتشر کرده که قرار است در طی سال جاری میلادی عرضه شوند. حال باید منتظر عملکرد هواوی و شیائومی در ادامه سال ۲۰۱۶ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی عالیه
    به امید شکست سامسونگ
    دمت گرم شیائومی