اچ‌تی‌سی نکسوس

اطلاعات جدیدی از اچ‌تی‌سی نکسوس 2016 منتشر شد

از اوایل سال جاری، شایعات مبنی بر وجود دو تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی نکسوس جدید به گوش می‌رسید. تایوانی‌ها تاکنون دو بار مسئولیت ساخت نکسوس‌های گوگل را بر عهده گرفته‌اند. یکی نکسوس وان دیگری نکسوس 9 که هر دو آن‌ها نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بودند. حال حواشی جدیدی منتشرشده که از همکاری تازه‌ی گوگل و اچ‌تی‌سی می‌گوید.

حدودا ماه‌های نخست سال 2016 بود که خبر همکاری دوباره‌ی اچ‌تی‌سی و گوگل در جهت تولید دو نکسوس جدید منتشر شد. این دو شرکت که پیش‌ازاین نیز سابقه‌ی همکاری داشته‌اند، گویا بازهم قرار است متحد شوند تا نهایتا اچ‌تی‌سی نکسوس سال 2016 روانه‌ی بازار شود. اوایل امروز هم گزارشی بیرون آمد که مشخصات و دارایی‌ها این دوگوشی جدید اچ‌تی‌سی نکسوس را فاش می‌کند.

اچ‌تی‌سی نکسوس

طبق شایعه‌ای که چند ساعت پیش به دستمان رسید، ظاهرا گوشی هوشمند اول با کد Sailfish (شمشیر ماهی) نام‌برده می‌شود و قرار است به‌عنوان جایگزین نکسوس 5 ایکس وارد بازار شود. این گوشی به صفحه‌نمایشی در اندازه‌ی 5 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مجهز بوده و ازلحاظ پردازشگر، تراشه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز را در خود جای‌داده است. ب

اقی مشخصات احتمالی نیز شامل حافظه داخلی 32 گیگابایتی به همراه رم 4 گیگابایت است. دوربین‌های این گوشی نیز به ترتیب جلو و پشت، 8 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل در نظر گرفته‌شده و همچنین حسگر اثرانگشت در فریم پشتی تعبیه‌شده است. باتری آن، 2770 میلی‌آمپر ساعتی بوده و همچنین از پورت یو‌اس‌بی نوع سی بهره‌مند است. در بخش بالایی اچ‌تی‌سی نکسوس جدید، جک هدفون 3.5 میلی‌متری جای خواهد گرفت و در انتهای آن‌یک اسپیکر تعبیه‌شده است. این گوشی همچنین از بلوتوث نسخه‌ی 4.2 پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که گفتیم، اچ‌تی‌سی و گوگل بر سر دوگوشی جدید همکاری خواهند داشت اما در حال حاضر اطلاعات چندانی از گوشی دوم در دست نیست. تنها مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود صفحه‌نمایش 5.5 اینچ و پردازنده‌‌ی اسنپدراگون 821 است که ظاهرا با کد Marlin تولید می‌شود. البته هیچ‌کدام از موارد یادشده قابل تائید نیستند و باید تا معرفی رسمی منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. در حال حاضربه نظرم ارتقا گوشی اندرویدی جز ضرر چیزی در بر نخواهد داشت …

    چرا ؟ خب معلومه ، چون تا آخر تابستون هم نسخه بعدی اندروید رونمایی میشه و هم بلوتوث نسخه 5 میاد …
    هر چند این نظر شخصی هست اما در کل اگر به یک زندگی هوشمند و اینترنت اشیاء علاقه مند هستید ، به نظرم چند ماه دیگه هم صبر کنید ، به طور حتم پرچمداران نیمه دوم 2016 بسیار با کیفیت و عالی خواهند بود …