مشخصات گوشی OPPO Find 9

مشخصات گوشی OPPO Find 9 فاش شد؛ اسنپدراگون 821 مجددا در راس خبرها قرار گرفت

مشخصات گوشی OPPO Find 9 به بیرون درز کرده و تراشه اسنپدراگون 821 و 8 گیگابایت رم خودنمایی کردند. سری گوشی‌های Find اوپو همواره یکی از بهترین‌ها بوده‌اند. مشخصاتی بالا رده در کنار ظاهری خوب همیشه این گوشی‌ها را در بازار مورد توجه قرار داده است.

اگر به‌خاطر داشته باشید، آخرین گوشی هوشمند اوپو فایند با نام OPPO Find 7 در سال 2014 معرفی شد که درواقع به‌معنی آنست که کمپانی اوپوو چیزی در حدود دو سال است که محصولات این خط تولیدی خود را به‌روز رسانی نکرده است. اکنون شایعاتی درباره‌ی گوشی OPPO Find 9 شنیده می‌شود که به‌زودی در 2016 دیده خواهد شد. این شایعات شامل رندرهای ابتدایی از آن در کنار مشخصات قدرتمندی بوده که از این گوشی به بیرون درز کرده است.

اوپو فایند 9 در راه است و گویی کمپانی OPPO برای ساخت این گوشی هوشمند بالا رده عزم خود را جزم کرده است. با توجه به آخرین خبر‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این کمپانی با دستگاه جدید خود قصد دارد تا در هر بازاری که وارد شود، بدون رقیب خودنمایی کند.

اجازه دهید در ابتدا به رندر آن نگاهی بیندازیم، ظاهرا اسمارت فون OPPO Find 9 با ظاهری مشابه با مدل قبلی خود، اوپو فایند 7، طراحی خواهد شد، هرچند که تغییرات عمده‌ای در پشت آن صورت گرفته است. به‌عنوان مثال این دستگاه با یک دوربین دوگانه که به‌نظر می‌رسد برای گوشی‌های هوشمند 2016 تبدیل به یک اهرم قدرت شده، دیده می‌شود. علاوه بر آن در پنل پشتی، لوگوی اوپو به همراه اسپیکر قرار گرفته است.

مشخصات گوشی OPPO Find 9

مشخصات گوشی OPPO Find 9

گوشی پرچم‌دار اوپو فایند 9 گفته می‌شود که به یک نمایشگر آمولد دو لبه 5.5 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی (QHD ) مجهز خواهد شد. در زیر این نمایشگر و به‌مانند می نوت 2، انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام خودنمایی کند. همچنین گفته شده است که این گوشی درست به‌مانند پرچم‌دار LeEco دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود و 128 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد.

در پشت این دستگاه یک دوربین 21 مگاپیکسلی با فناوری لرزشگیر هوشمند اوپو که در کنفرانس MWC 2016 به‌‌نمایش در‌آمد، تعبیه خواهد شد، اگرچه رند ارائه شده از آن دو دوربین را نشان می‌دهد. در جلو نیز می‌توان انتظار یک دوربین 16 مگاپیکسلی را داشت. یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع Super VOOC نیروی روشنایی این پرچم‌دار را تامین خواهد کرد. به ادعای این کمپانی فناوری Super VOOC می تواند در عرض یک ساعت باتری این گوشی را به‌طور کامل شارژ نماید.

از دیگر مشخصات شایعه شده می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 5.1 و پورت یو اس بی نوع C اشاره کرد. با وجود چنین مشخصاتی به‌نظر نمی‌رسد که هیچ کم و کاستی در این پرچم‌دار وجود داشته باشد. بیشترین شایعات حاکی از آنند که گوشی اوپو فایند 9 در ماه ژوئن امسال از راه خواهد رسید؛ اما هنوز هیچ تائیدیه‌ای درباره‌ی برگزاری رویدادی از این کمپانی شنیده نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کمپانی های چینی دارن چه میکنن واقعا … !!!
    کیفیت محصولاتشون خوبه و همچنین تعدادشونم البته زیاد هست . اما اینا دیگه فقط یه IOS کم دارن تا در زمینه سخت افزار و نرم افزار هماهنگی خوبی به وجود بیارن …

    فعلا که اندروید بازار رو تسخیر کرده اما در کل اگر شرکت های بتونن مستقل بشن خیلی جالب تر از آب در میاد و رقابت جذاب تری به وجود میاد . چون فعلا بزرگترین رقیب اندروید اپل هست .
    مایکی هم که وینفون میزنه اما سهمشون تو بازار در حداقل هست …