کروم بوک پیکسل

گوگل احتمالا در حال کار بر روی یک کروم بوک پیکسل جدید است

بر اساس بیانیه نیازمندی مشاغل گوگل، این حدس و گمان زده می‌شود که آن‌ها در حال کار بر روی یک کروم بوک پیکسل جدید هستند. در این بیانیه آمده است که گوگل به دنبال یک مهندس به جهت تغییر شکل دادن به برنامه‌های آینده این کمپانی است. هرچند که ساخت یک کروم بوک جدید می‌تواند تنها یک احتمال باشد.

خط تولید گوگل پیکسل در ابتدا به لپ‌تاپ‌های نسل اول و دوم مبتنی بر سیستم عامل کروم به نام «کروم بوک پیکسل» خلاصه می‌شد تا آنکه گوگل سال گذشته از یک تبلت اندرویدی به نام «پیکسل سی» رونمایی کرد. در حالی که گمانه زنی‌هایی در خصوص عرضه گوشی‌های هوشمند سری پیکسل کمپانی گوگل به گوش می‌رسد؛ احتمالاً دستگاه پیکسل بعدی از سری لپ‌تاپ‌های کروم بوک پیکسل خواهد بود. در صفحه مربوط به مشاغل گوگل لیست جدیدی از نیازمندی‌ها قرار گرفته است که در آن‌ها نام نیاز به یک مهندس ناظر کیفی در خصوص کروم بوک پیکسل نیز به چشم می‌خورد.

کروم بوک پیکسل جدید گوگل چه مزیتی نسبت به نسل فعلی خواهد داشت؟

در حالی که این لزوماً به منعی در دست ساخت بودن یک کروم بوک پیکسل جدید نیست اما گوگل به‌طور خاص اشاره کرده است که به شخصی نیاز دارد تا بازی بعدی گوگل را بتواند شکل دهد. این بدان معنا خواهد بود که گوگل قصد دارد تا خط تولید لپ تاپ‌های پیکسل را در سال جاری نسبت به مدل 2015 آن تغییر دهد. در اوایل سال جاری گوگل فروش مدل 999 دلاری کروم بوک پیکسل را متوقف ساخت. بنابراین دیگر مدل مجهز به 8 گیگابایت رم این کروم بوک‌ها عملاً تولید نخواهد شد و تنها مدل مجهز به 16 گیگابایت رم آن با قیمت 1,299 دلار به فروش می‌رسد. با حذف این نقطه قیمتی کروم بوک پیکسل ، این امکان وجود دارد که آن‌ها خودشان را برای نسل آینده لپ‌تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم آماده می‌کنند.

در بیانیه شغلی نیازمندی به یک فرد جهت شکل دادن به بازی بعدی گوگل هیچ جزئیاتی از محصول مورد نظر نوشته نشده است بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که دقیقاً منظور گوگل چه سخت افزار و یا چه دستگاهی است؛ اما بیشترین امکانی که می‌توانیم به محصولات فعلی گوگل اختصاص دهیم، کروم بوک‌های سری پیکسل هستند.

این بیانیه ذکر می‌کند که گوگل به دنبال یک مهندس خواهد بود تا در بخشی از تولید و عرضه محصولات خودش از آن استفاده کند. بخشی که قطعاً کار بر روی سخت افزار دستگاه جدیدی خواهد بود. حتی اگر گوگل قصد عرضه کروم بوک جدیدی را داشته باشد، هنوز مشخص نیست که این محصول چه مزایا و برتری‌هایی نسبت به نسل فعلی این لپ‌تاپ خواهد داشت. هرچند با توجه به قیمت بالای کروم بوک پیکسل می‌توانیم انتظار یک کروم بوک جدید گران قیمت دیگر را از این کمپانی داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*