کشتی گردشگری

تماشا کنید: تایم لپس ساخت کشتی گردشگری

کشتی گردشگری (Cruise Ship) را می‌توان یک شهر شناور بر روی آب دانست. اگر برای شما نیز سوال است که چطور این شهر شناور ساخته می‌شود همراه با ما شوید تا با هم به تماشای تایم لپس ساخت یک کشتی گردشگری باشیم.

این مدل کشتی‌ها در واقع در میان کشتی‌های مسافری جای می‌گیرند و اصولا از آن‌ها برای سفرهای تفریحی استفاده می‌شود؛ البته تفاوت این کشتی گردشگری با کشتی‌های مسافربری معمولی در این است که علاوه بر کابین برای مسافران، می‌توان انواع امکانات تفریحی از قبیل رستوران، سینما و استخر برای شنا کردن بهره برد؛ بنابراین می‌توان به کشتی‌های گردشگری به چشم یک هتل شناور نگاه کرد که می‌تواند بر روی آب شناور مانده و شما را از جایی به‌ جای دیگر ببرد.

تماشای ساخت این کشتی‌ها مانند خواندن اطلاعات در موردشان هیجان‌انگیز است، اجزای بزرگ که بر روی هم سوار شده و در نهایت تبدیل به یک سازه‌ی عظیم‌الجثه می‌شوند.

ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در واقع تایم لپس ساخت کشتی AIDAprime است که در واقع پرچم‌دار کمپانی AIDA Cruises محسوب می‌شود. این سازه‌ی غول‌آسا می‌تواند 3,300 مسافر را به همراه 900 خدمه بر روی آب‌های اقیانوس ببرد. آنچه که در مورد کشتی AIDAprime می‌دانیم این است که 3,050 متر طول داشته و همچنین 645 میلیون دلار هزینه‌ی ساخت آن شده است.

ویدیوی تایم لپس ساخت کشتی گردشگری AIDAprime


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*