واچ

پتنت جدید اپل واچ خبر از دکمه‌های فیزیکی جدید می‌دهد

اپل واچ قرار است در نسل دومی نیز داشته باشد، این موضوعی است که همه‌ی ما از آن باخبریم؛ اما سوال اصلی اینجاست که چه تفاوت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را در نسل دوم اپل واچ مشاهده خواهیم کرد؟ طبق اخبار جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده گویا دکمه‌های فیزیکی جدیدی به محصول آینده‌ی اپل اضافه شده و همچنین امکان مجهز شدن ساعت اپل به یک دوربین نیز وجود دارد.


همان‌طور که می‌دانید به‌تازگی اپل در کنفرانسی که داشت بندهای جدیدی را برای اپل واچ معرفی کرد و قیمت آن را نیز کاهش داد؛ البته این موضوع دلیلی بر اینکه اپل تا پایان سال میلادی 2016 از یک محصول جدید معرفی نکند نیست.

هرچقدر هم که معرفی شدن نسل بعدی ساعت اپل در سال 2016 بحث داغی باشد موضوع دیگری نیز وجود دارد و آن نیز ویژگی‌ها و امکانات جدیدی است که در محصول آینده‌ی سازنده‌ی آیفون مشاهده خواهیم کرد.

با توجه به پتنت‌های جدیدی که ثبت شده‌اند گویا اپل می‌خواهد به ساعت هوشمند خود یک دوربین اضافه کند. استفاده از یک دوربین بر روی ساعت هوشمند دقیقا چیزی بوده که در سال‌های اخیر از آن یاد می‌شد؛ اما اپل می‌تواند با قرار دادن چنین قابلیتی بر روی محصول خود به ما نشان دهد که داشتن چنین قابلیتی بر روی ساعت هوشمند دقیقا چه حسی را می‌تواند منتقل کند.

طبیعتا از چت تصویری گرفته و حتی تا قابلیت‌های جالبی مانند اسکن کردن بارکدها، کارهایی است که می‌توان با چنین دوربینی انجام داد. وجود داشتن دوربین بر روی ساعت نسل بعدی اپل، در پتنت جدید این کمپانی آمده که در مورد رابط کاربری این محصول توضیح می‌دهد.

البته باید در نظر گرفت که در کنار اینکه چنین پتنتی می‌تواند احتمال وجود داشتن یک دوربین بر روی اپل واچ نسل بعدی را تقویت کند؛ اما در طرف دیگر امکان دارد منظور از دوربین، دوربین موجود بر روی آیفون باشد که به‌وسیله‌ی ساعت هوشمند اپل به کاربر این اجازه داده می‌شود تا با ساعت خود دسترسی به دوربین آیفون را داشته باشد.

در پتنت دیگری که تصویر آن منتشر شده می‌توان وجود دو دکمه‌ی فیزیکی در سمت چپ ساعت هوشمند را مشاهده کرد؛ اما خبری از دوربین نیست. در هر صورت باید صبر کرد و دید که در آینده، اپل چه سورپرایزهایی را برای ما در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میون این همه مدل و تولیدکننده از این محصول بی مصرف، مزخرف، به بلوغ نرسیده، اضافی، نچسب، حال بهم زن، نشات گرفته از جو زدگی تکنولوژی؛ محصوا اپل از همه زشت تر و نچسب تره.
    البته طرفدارای اپل ما رو نزنن. این فقط نظر منه.