شیائومی ردمی 3 اس

شیائومی ردمی 3 اس معرفی شد؛ تراشه اسنپدراگون 430 همراه با باتری 4,100 میلی‌آمپری

کمپانی شیائومی پس از هفته‌ها شایعه رسماً از گوشی هوشمند ردمی 3 اس رونمایی کرد. این محصول نسخه مدرن‌تر ردمی 3 اس است که اوایل سال جاری روانه بازار شد. شیائومی هدف اصلی خود از عرضه این محصول را بیان نکرده است؛ اما می‌توان گفت که پردازنده اسنپدراگون 430 این محصول کاملاً کم مصرف با عملکردی مناسب است.

شیائومی ردمی 3 نام محصولی از خانواده گوشی‌های هوشمند میان رده کمپانی شیائومی است. این غول چینی ردمی 3 را اوایل سال جاری به معرض همگان گذاشت و پس از چندی آن را روانه بازار کرد.

چند هفته پیش ما گزارشی را منتشر کردیم که خبر می‌داد به‌زودی نسخه جدیدی از هندست شیائومی ردمی 3 رونمایی خواهد شد. جالب اینجاست که این گزارش تأیید می‌کرد نام این هندست شیائومی ردمی 3 اس خواهد بود. اینک شیائومی رسماً از هندست ردمی 3 اس رونمایی کرد تا یک محصول مقرون به‌صرفه دیگر به خانواده گوشی‌های هوشمند این غول چینی اضافه شود. این هندست از یک تراشه اسنپدراگون 430 همراه با پردازنده 8 هسته با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد. این در حالی است که نسخه اصلی ردمی 3 اس به یک تراشه اسنپدراگون 616 مجهز است. بقیه مشخصات همراه با طراحی این محصول تفاوتی را با نسخه گذشته خود نخواهد داشت.

شیائومی ردمی 3 اس

مشخصات شیائومی ردمی 3 اس

محصول جدید خانواده ردمی از یک بدنه فلزی همراه با اسکنر اثرانگشت بهره می‌برد. این محصول در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید و همچنین در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از این نسخه‌ها به 2 گیگابایت ظرفیت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و دیگری از یک رم 3 گیگابایتی همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هرچند که شما قادر خواهید بود توسط یک کارت میکروSD این حافظه را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

در قسمت جلویی این محصول یک پنل 5 اینچی با کیفیت 720p تعبیه شده است و در قسمت بالایی آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 جهت عاشقان سلفی قرار دارد. دوربین پشتی نیز به یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 همراه با سیستم‌های HDR و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز تجهیز شده است که قادر به ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت فول اچ‌دی است. درست همانند نسخه قبلی خود، شیائومی ردمی 3 اس نیز به یک باتری حجیم 4,100 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود که قابلیت شارژ سریع را نیز در خود جای داده است. به نظر می‌رسد که با توجه به صفحه نمایش اچ‌دی و پردازنده کم‌مصرف به کار رفته در این محصول همراه با یک باتری 4,100 میلی‌آمپری هندست شما را برای چندین روز بی‌نیاز از شارژ خواهد گذاشت. در رأس بخش نرم افزاری این محصول نیز رام اختصاصی MIUI 7 مبتنی بر اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی قرار گرفته است و امکانات ارتباطی این محصول را نیز Wi-Fi 2.4GHz، بلوتوث 4.1، GPS، اتصال 4G LTE و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت هم‌زمان تشکیل می‌دهد.

نسخه مجهز به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی این محصول دارای قیمت 106 دلار بوده و مدل قدرتمندتر مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی شیائومی ردمی 3 اس (Xiaomi Redmi 3S) نیز با قیمت 136 دلار روانه بازار خواهد شد. شما می‌توانید از دو روز آینده و از طریق وب‌سایت رسمی شیائومی، وب‌سایت JD.com و همچنین وب‌سایت Suning.com این محصول را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید.

شیائومی ردمی 3 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. پنج شنبه میخوام شیامومی ردمی 3اس رو بخرم

    به نظر من بهترین گوشی هستش

    حتی از سامسونگ

    این گوشی هستش که بهتر از سامسونگ درحد اپل

  2. شیائومی =گوشی های فوق العاده با قیمت عالی

  3. شیایومی فوق العادس … یکی از بهترین و قدرتمند ترین رقیبایی برای اپل و سامسونگه ، اونایی ک با این گوشی کار کنن متوجه منظور من میشن

  4. سلام
    این گوشی عالیه
    🙂
    حسگر اثرانگشت تو ردمی 3 جاش خالی بود که اونم گذاشتن
    شیائومی واقعا عالی
    قیمت خوب + کیفیت عالی+کارایی = شیائومی