گوشی Meizu MX6

گوشی Meizu MX6 احتمالا 31 خرداد ماه عرضه شود

به‌تازگی شایعاتی پیرامون گوشی Meizu MX6 منتشر شده که در کنار قیمت و تاریخ عرضه، مشخصات آن را نیز نشان می‌دهد. کمپانی میزو امسال تا‌کنون سه دستگاه Meizu M3، M3 Note و میزو پرو 6 را معرفی کرده و جالب اینجاست که تمامی این دستگاه‌ها در ماه آوریل گذشته معرفی شدند.

دو مدل از این محصولات، گوشی‌های میان رده بوده و دیگری در دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند بالا رده قرار می‌گیرد. میزو دیروز اعلام کرد که یک نشست خبری را برگزار خواهد کرد و اگر شایعات و خبر‌های به بیرون درز شده درست باشد، این کمپانی گوشی Meizu M3S را که اساسا جانشین Meizu M1 Metal بوده، معرفی خواهد کرد؛ اما شایعات جدید حاکی از آن است که کمپانی Meizu این گوشی را تحت نام دیگری رونمایی خواهد کرد.

گوشی Meizu MX6 احتمالا 31 خرداد ماه عرضه شود

علاوه بر این شایعات، خبری به بیرون درز شده که نشان می‌دهد میزو ممکن است در 30ژوئن (دهم تیر ماه) گوشی PRO 6 Plus را معرفی کند. اکنون اطلاعات جدیدی راجع به گوشی Meizu MX6 منتشر شده است و بر طبق آن انتظار می‌رود که به‌زودی توسط این کمپانی عرضه شود. اگر به تصویر زیر نگاهی بیندازید بسته‌بندی خرده‌فروشی گوشی Meizu MX6 را خواهید دید. گوشی Meizu MX5 در جولای سال گذشته معرفی شد و اگر این شایعه صحت داشته باشد، جانشین آن ممکن است که در اوایل این ماه راه‌اندازی شود.

بر اساس فاش کننده‌ی اطلاعات معروف چینی، KJuma@، کمپانی میزو گوشی Meizu MX6 را در 20 ژوئن معرفی کرده و با قیمت قیمت 1799 یوان (273 دلار) عرضه خواهد کرد. این فاش کننده همچنین گفته است که این دستگاه به یک نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) حساس به فشار مجهز شده؛ اما هیچ اشاره‌ای به اندازه‌ی صفحه نمایش آن نکرده است. بر اساس همین اطلاعات، Meizu MX6 از یک پردازنده 10 هسته‌ای با ساختار 64 بیتی هلیو X20 یا هلیو X25 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. انتظار می‌رود که دوربینی 20.7 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته و دروبینی 8 مگاپیکسلی در جلوی آن دیده شود. این گوشی در دو نوع مختلف عرضه خواهد شد. مدلی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و مدل دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

قطع به یقین، گوشی Meizu MX6 به‌مانند دیگر دستگاه‌های قبلی میزو از فلز ساخته خواهد شد و اگر قرار باشد بر طبق شایعات در 20 ژوئن منتشر شود، مطمئنا به‌زودی خبر‌های موثقی درباره‌ی آن شنیده خواهد شد.

گوشی Meizu MX6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*