E3 2012: گسترش سرويس پلي استيشن پلاس سوني

 

شرکت سوني، غول الکترونيکي شرق دور، بايد يک سرويس بازي‌هاي خانگي آنلاين جذاب راه‌اندازي کند تا بتواند کرسي قدرت را در اين زمينه از مايکروسافت بربايد.

در همين راستا سوني، براي سرويس پلي‌استيشن پلاس خود طرحي نو در نظر گرفته که مي‌تواند تا حدودي از نفوذ بيش از پيش XBox مايکروسافت بکاهد. پيش‌تر مايکروسافت با ارائه امکاناتي که براي کنسول بازي‌اش در نظر گرفته بود، آن را به سلطان بلامنازع بازي‌هاي رايانه‌اي آنلاين بدل ساخته بود. حال سوني مي‌کوشد تا از رقيب عقب نيفتد و اگر بخت ياري کند از آن پيشي بگيرد.
اواخر اين هفته، کاربران عضو سرويس پلي استيشن‌ پلاس قادر خواهند و تا 12 بازي مطرح را دانلود نمايند. برخي از اين بازي‌ها عبارتند از Infamous 2، LittleBiPlaet2، SaintsRow2.
جک ترتون، مدير عامل و رئيس پلي‌استيشن که در نشست خبري در حاشيه نمايشگاه بازي E3 شرکت کرده بود اعلام کرد اين شرکت مي‌کوشد تا هر ماه بازي‌هاي رايگان بيشتري را در اختيار کاربران سرويس پلي‌استيشن پلاس خود قرار دهد.
سرويس پلي‌استيشن پلاس براي نخستين بار در نمايشگاه E3 سال 2010معرفي شد و در ژوئن 2012به بهره‌برداري رسيد. حال حساب‌هاي طلائي اين سرويس، فروش بازي‌هاي روز را با تخفيف ويژه در اختيار کاربران خود قرار مي‌دهد. از اين گذشته، ارائه نسخه آزمايشي و کاملي از بازي‌ها در کنار دسترسي به دموها و نسخه آزمايشي و ساير سرويس‌هاي پلي استيشن 3از جمله مزاياي اين سرويس آنلاين به حساب مي‌آيد.
با وجودي که پلي استيشن پلاس هرگز نتوانست در رقابت خدمات آنلاين به پاي سرويس Xbox لايو شرکت مايکروسافت برسد، به تازگي مي‌کوشد تا با ارائه قابليت‌هاي جذاب و تازه، هر چه بيشتر کاربران را به خود مشغول و سرگرم نمايد.


منبع : theminorityreportblog

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*