5 تغییر اساسی که فصل پنجم سریال Arrow برای بقای خود به آن نیاز دارد

سریال Arrow توسط گرگ برلانتی و مارک گوگنهایم ساخته شده است که در شبکه CW آمریکا پخش می‌شود. این سریال پرآوازه مخاطبان بسیاری را دارد و در حال حاضر تا فصل چهارم آن نیز منتشر شده است. البته این سریال برای بقای خود در فصل پنجم نیاز به چند تغییر اساسی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اگر از بیننده‌های این سریال پرطرفدار باشید، حتما از این آگاه هستید که چند قسمت آن با سریال فلش ادغام شده که بر جذابیت آن افزوده است. حال بهتر است از بحث اصلی دور نشویم و درباره سریال Arrow صحبت کنیم.

سریال Arrow داستان پسر پولداری به نام الیور کوئین است که استیون امل در نقش آن بازی می‌کند، او با پدرش با قایق تفریحی خانوادگی خود به یک سفر می‌رود، قایق تفریحی بر اثر اتفاق غرق می‌شود و الیور کوئین به‌عنوان تنها بازمانده قایق یک جزیره دور افتاده می‌رسد، البته رابرت کوئین برای زنده ماندن الیور چند یار بازمانده قایق را می‌کشد و پس از آن لیستی به دست الویر می‌دهد و به او می‌گوید که ثروت خانوادگی ما از راه درستی به دست نیامده و باید پاکسازی شود، پس از آن رابرت آخرین گلوله را در سر خود شلیک می‌کند.

سریال Arrow

الیور کوئین پنج سال در این جزیره دور افتاده می‌ماند که مشکلات بسیاری برای او پیش می‌آید، او از یک پسر پولدار خوش گذران به یک مبارز حرفه‌ای تبدیل می‌شود که به قدرت‌های بسیاری دست می‌یابد. او پس از پنج سال بالاخره از جزیره نجات پیدا می‌کند و به شهر استارلینگ باز می‌گردد و هر شب به سراغ یکی از افراد لیست‌ موجود می‌رود تا انتقام پدرش را بگیرد، پس از مدتی با جان دیگل آشنا می‌شود که به دستیار اول او در ماموریت‌های انتقام جویی تبدیل می‌شود، البته جان دیگل در ابتدا بادی گارد الیور کوئین بود.

الیور در فصل دوم این سریال زندگی خود را عوض می‌کند، لیست پدرش را کنار می‌گذارد و می‌خواهد که دیگر قاتل نباشد، او مخفی گاهی برای خود می‌سازد که در واقع در زیرزمین یکی از ساختمان‌های خانوادگی خود قرار دارد، فیلیستی که منشی شرکت خانوادگی کوئین است و در واقع یک نابغه رایانه است به تیم الیور کوئین اضافه می‌شود و همچنین سارا در قایق غرق شده که همراه او بود اما او هم جان سالم به در می‌برد پس از مدتی به تیم الیور کوئین اضافه می‌شود. این چند شخص به نجات شهر استارلینگ می‌پردازند و دست ظالمان را از شهر کوتاه می‌کنند.

داستان سریال Arrow هر قسمت جذاب‌تر می‌شود و همواره بر مخاطبین آن افزوده می‌شود، حال بهتر است که به بررسی تغییرات لازمه در فصل پنج این سریال پرآوازه بپردازیم.

فلش بک به اندازه کافی در سریال Arrow وجود دارد

سریال Arrow

الیور کوئین پس از پنج سال تنها با هدف نجات دادن شهر خود به استارلینگ برگشت، یکی از ویژگی‌های این سریال وجود فلش بک در آن است، هر از چندگاهی قسمتی از پنج سال حضور الیور کوئین در جزیره به نمایش در می‌آید و در چند فصل اول بسیار جالب و جذاب بود، اما بسیاری از بینندگان این سریال به فلش بک اعتراض کرده بودند، چراکه فلش بک زیادی در این سریال وجود دارد. به هر حال فلش بک‌ها می‌توانست در فصل اول به اتمام برسید، اما این عمل صورت نگرفت. از لحاظ فنی فصل پنج سریال Arrow نیازی به فلش بک ندارد.

پیچ و خم دادن به داستان فیلم کافی است

سریال Arrow

داستان سریال Arrow بیش از اندازه پیچیده شده است، این سریال هنوز هم ناگفته‌های از فصل‌های اول دارد و بهتر است پیچیدگی داستان کاهش یابد. داستان Arrow بسیار جذاب است اما عنصر اصلی آن دارای نقص‌های بدی است.

مالکوم مرلین، سارا لنس، تیا کوئین، روی هارپر، اندی دیگل از شخصیت جالب این سریال هستند، اما ناگفته‌های زیادی درباره آن‌ها وجود دارد که باعث سردرگمی مخاطب شده است. در برخی از قسمت‌های این شخصیت‌ها مرده‌اند اما باز زنده می‌شوند، البته این تنها قسمت‌های کوچکی از ناگفته‌های سریال است. از احساسات بین الیور کوئین و فیلیستی برای ازدواج گرفته تا رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی، از سوی دیگر هم شبکه CW مخاطبین بیشتری را با این حرکت جذب کرده است، اما خوب بهتر است در فصل پنجم کلیات داستان به شیوه دیگری باشد.

اجازه دهید الیور کوئین مشکلات خودش را حل کند

سریال Arrow

الیور کوئین شخصیت اول داستان Arrow است، اما پس از آن فیلیسیتی اسموک از جذاب‌ترین شخصیت‌های داستان است، البته شاید به دلیل داستان عاشقانه بین او و الویر باشد، اما واقعا شخصیت آن تحسین برانگیز است.

به هر جهت تیم Arrow همیشه در همه مشکلات الیور کوئین نقش دارند، بهتر نیست که برای یک بارهم که شده نقش اول فیلم مشکلاتش را به تنهایی حل کند؟ شاید بهتر باشد که تغییرات جزئی در داستان سریال انجام شود و بیشتر وقت‌ها انتقاد بینندگان برای سریال بهتر خواهد بود. همانند سریال گیم آف ترونز یا بازی تاج و تخت که در فصل ششم آن بسیاری از گفته‌های بینندگان رعایت شده بود.

درخشش بیشتری در داستان سریال لازم است

سریال Arrow

فصل چهارم سریال Arrow با درخشش و جذابیت بسیاری آغاز شد، الیور کوئین نام خود را به Green Arrow یا همان کماندار سبز تغییر داد و با مبارزه‌های جدید همه را غافل گیر کرد. پسر او را دزدیدند و با تلاش به قتل رساندن فیلیستی و بقیه دوستانش داستان فیلم بیننده را مشتاق‌تر می‌کرد. به هر جهت خستگی در این فصل از سریال نبود. اگر فصل پنجم هم با همین جذابیت آغاز شود بسیار عالی خواهد بود.

زیاده‌روی بسیار در حضور تبه کارها

سریال Arrowسریال Arrow مانند سریال Flash تبه کاران زیادی را دارد، این سریال هر فصل تبه کار جدیدی را معرفی کرده و تیم الویر کوئین به دستگیری و شکست دادن او می‌پردازند، البته این عمل بسیار خوب است و جذابیت بسیاری دارد، اما اگر واقع‌بین باشیم تبه کاران بسیاری در این سریال دیده شده‌اند و شاید کم بودن آن‌ها و طولانی کردن داستان هر تبه‌کار جذاب‌تر از وضعیت فعلی باشد.

نتیجه

Arrow اکنون به اوج جذابیت رسیده و تقریبا وضعیت کلی هر گوشه از داستان مشخص شده، از قهرمان بازی‌ها گرفته تا وضعیت شهردار شدن الیور کوئین، حتی اگر برخی از گفته‌ها به واقعیت نرسیده باشند، وضعیت آن‌ها در فصل جدید مشخص است. به هر حال فصل پنجم باید با داستان جدیدتر و جذاب‌تر از گذشته آغاز شود و انتظار می‌رود که تیم نویسنده داستان بهتر از گذشته عمل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. هیچ سریالی به گرد پای این سریال نمیرسه من واقعا جذبش شدم و تو دو ماه کلشو دیدم عااااالیههه👍👍👍

  2. سلام سایتی نمیشنایید که صوت فارسی این سریالو بزاره واقعا قشنگه

  3. به نظر من ARROW بهترین سریالی که تا حالا دیدم ولی به خوبی فرار از زندان نمیاد!
    هر چند فصل جدید فرار از زندان محشره!

  4. فصل پنج کلا فیلم تموم میشه یا هنو قراره ادامه داشته باشه؟؟

  5. به نظر من این سریال بیشترین جذابیتش مربوط میشه به زمان اسلید ویلسون واقعا اون زمان فوق العاده بود

  6. oooooooooooooooooooooooooooo

    jkufyjuyfgy

  7. سلام
    من دو قسمت از فصل پنجم رو دیدم ب نظرم این فصل مخاطبای سریال آرو زیاد تر میشه چون ی شخصیت ضد قهرمان اومده تو سریال ک عینه خوده الیور کوئینه
    حتما این فصل رو هم مثه فصل های پیش دنبال کنین

  8. سلام اقا من ی سئوال دارم وقتی سارا لنس در فصل سوم به قتل رسید در فصل چهارم قسمت پنجم زنده شد چه اتفاقی اخر سر براش افتاد و چرا در مراسم خاک سپاری خواهرش نبود ی نفر جواب منو سریع بده لطفا

  9. اتفاقا فلش بک ها سریالو جذاب کرده … لیان یو فوق العادس …
    ولی در دنیای واقعی جزیره ای ب این اسم وجود نداره…

  10. سریال فوق العاده ای توصیه میکنم ببینید

  11. درود خسته نباشید
    اگه اشتباه نکنم هنوز یک سال دیگه برای فلش بک جا داره

    • درود بر شما دوست عزیز
      بله همینطوره هنوز فلش بک سریال به انتها نرسیده، اما به گفته منبع مقاله بسیاری از طرفداران برای زیاد بودن فلش بک اعتراض کردن